Egyébként a full rasterezéssel az lehet esetleg a gond, hogy a játék egyes pályáin jó, másokon nem annyira, vagy esetleg a menüben nem lesz jó.
na most ami képeket legutóbb ide beraktam, azoknak pont az volt a lényege hogy az egyes eredeti színek (pirosak, kékek stb) árnyalatait használtam az adott színen, ezáltal minden képernyőn jó lesz az eredmény. (persze azzal sokkal jobb eredményt lehet elérni ha képernyőnként más, csak hát ez ügye olyan sok meló lenne hogy senki se fogja megcsinálni.) viszont ezzel az általános "árnyalatos" módszerrel minden specy játékot könnyen be lehetne színezni!
most ahogy írom ezt, lehet, hogy van egy még jobb ötletem: egy kis rutin, ami randomizálva színskálálat csinál, mint a gracha editorban (vagy a pc-s gracha editor még jobb példa, mert ott rasztersoronként csinálja és ditherelve).
még az is fontos, hogy túl sötét és túl világos különbségek azért ne legyenek, mert akkor nagyon lebukna hogy a bias színei viszont nem változnak.
na meg ügye mivel igazából egy adott színnek kevés árnyalata van, azt kell csinálni hogy pl a piros egy kicsit narancsba vagy fehérbe menjen át, de csak kicsit, hogy azért nagyon ne változzon a piros mégse tök naranccsá vagy tök fehérré. az ide berakott képeimen ezt próbáltam elérni.
tehát okosan kell csinálni és akkor egy rutin is meg tudja, nem kell kézzel színárnyalatokat gyártani.
sőt, lehet, hogy az lenne a legjobb, ha ez a rutin játék közben egy gombnyomásra random generálná újra a színeket. és így a játékos addig nyomkodja amíg neki tetsző színskálák nem jönnek ki.