A
Tiny Dungeons játéknak először a zenéje gondolkoztatott el. Érdekes envelope lehet a játék elején a zenében. Nem tűnik annyira spécinek, ilyet EP-n is lehetne csinálni, de nem jövök rá, hogyan érik el ezt a jó hangzást. Nem lehetne valahogy megfejteni? A főszólam, és a kíséret is érdekes.
Az egy más téma, hogy a játék is érdekes, és basicben is lehetne hasonlót csinálni, csak az oldalra scroll nem lenne (egykönnyen) megoldható. Alighanem karakteres képernyő lenne a legjobb, így az animációkat is meg lehetne oldani. Ha a normál 2 színű módra még rádobjuk az altind0-t, még akkor is talán kevés lenne annyi szín? Ha a 3 színű módra dobjuk rá az altind0-t, akkor szép színes lenne, csak a karakterek felbontása lenne kicsi.
Bár a játék elvét sem értem még teljesen. Ha mozgunk, csak akkor mozoghat más is, ezért lenne könnyű basicben megcsinálni. De az egész pályán mindig minden mozoghat, ha mozgunk, vagy csak ami közel van, ezt nem tudom.
A régebben TVC-ről átírt basic Escape is megcsinálható lenne nagyobb, scrollozós pályára, de lehet, abban a játékban pont a kicsi pálya a lényeg, mert mire messziről odajönnek az ellenfelek, addigra kimúlnak. De valami hasonló elvű játékra poén lenne bedobni a scollozó karakteres pályát. Ilyen a Dots and Gems is, csak ott a szörnyek folyamatosan mozognak. Ezt is lehetne valami logikai-kaland irányba továbbfejleszteni, pl. a pálya egyik végében fel kell venni egy kulcsot, ami a másik végében nyit a kaput, ami mögött van valami másik kulcs, amivel megint a pálya másik végében tudunk kinyitni egy kaput, de közben valami másnak is történnie kéne, hogy ne legyen annyira egyszerű.