Úgy látom István Plus4-en is gurunak számít. Az Atari Vs Plus/4-demóban hogy lettek a nem "szabványos" képarányú / méretű képek?
Plus/4-en egyszerűen növelhető a kép függőleges mérete, mert a függőleges video pozíció regiszter írható, mint ahogy a video cím is. Szintén megoldható a függőleges felbontás növelése interlace módban. A vízszintes méret növelése is lehetséges, de ez csak nagyon korlátozottan, és kevés programban fordul elő. Az egy karakteren belül található színek száma a C64-hez hasonlóan FLI-vel növelhető, de általában csak két soronként lehetnek új színek (korlátozottan lehetséges egy soronként is, ilyenkor csak a fényerő változik soronként). A háttérszínek általában soronként vagy két soronként állíthatók.
A Commodore gépeken lehetséges, az EP-n viszont nem, a vízsintes scroll használata a képminőség javítására. Ennek az egyik módja a vízszintes interlace, azaz a 160 pixel felbontás kétszerezése a második félkép eltolásával jobbra egy fél pixellel (ez EP-n is hasznos lenne 16 színű módban). A másik lehetőség az attribútum cellák eltolása (soronként változó mértékben), hogy jobban igazodjanak a kép részleteihez.
A C64-en a sprite-okat - amelyekből némi trükközéssel 8-nál több is lehet a képernyőn - is használják állóképek minőségének a javítására, mert ezeknek a színei függetlenek a háttértől, illetve megjeleníthetők nagy felbontású sprite-ok többszínű háttér előtt.
A plus4emu csomagja egyébként tartalmaz egy "p4fliconv" nevű programot, ami az epimgconv Plus/4-es megfelelője, de grafikus felhasználói felülettel. Ez a fent leírt trükkök jelentős részét ki tudja használni a képek konvertálásánál.