Bang-hez milyen összetett adattípus kell?
Mit használsz? KEYBOARD gondolom alap, videó lapok milyenek?
Nem kell összetett adattípus, csak tömböket használok.
Csak karakteres video képernyőket 4 színnel asszem. Meg editort, mert az egyik lapon folyó szöveg van, hogy azt törje. Meg fájla mentést, beolvasást. VLOAD-ot vagy mit a lemezes verzióban a kártyák képeinek megjelenítéséhez. Ennyi. Meg szöveg, karakter beolvasást.
Közben már a Gazdálkodj okosan megvalósításán is gondolkoztam. Van bejáratott módszer arra, hogy PC-ről képeket beleépítsünk a játékokba? Amire gondolok: a BANGnél is jól tudnám használni, ha lehetne olyasmi csinálni, hogy epimgconv-val átkonvertálom a képeket, eddig tiszta. Utána ezt az adatállományt valahogy be kellene építeni a gépi kódba, hogy a megfelelő helyen az adatot a videolapra másolva megjelenjen a kép. A Gazdálkodj okosannál külön jó lenne, ha attribútum módban a meg nem vásárolt lakásrészek ugye fekete-fehérek, ha meg megvan már, akkor egyszerűen megkapják a megfelelő szín értéket a pixelek attribútumai. Ezt pixel- és attribútum-adat blokkok másolgatásával egy video lap adat tartományára el lehetne érni, nem? Vagy túl naiv vagyok?