Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Konverzió: LIRUS (Read 13808 times)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Konverzió: LIRUS
« Reply #15 on: 2016.May.18. 15:18:53 »
ja hát színeket is be kéne állítani... meg 2x-esre nőne a felbontás, ahhoz komolyan bele kéne nyúlni a kódba
(lores 256 nem lenne olyan jó szerintem)

így is elég egyedi amúgy ez a program specy viszonylatban
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline Ep128

  • EP addict
  • *
  • Posts: 1860
  • Country: hu
    • Honlapom
Re: Konverzió: LIRUS
« Reply #16 on: 2016.May.18. 21:26:06 »
Viszont egyes helyeken elvesznének a finom részletek.
Nekem is ez a bajom újra és újra a 256 szín móddal... "Iszonyú" lesz a felbontás, eltűnnek a grafikai részletek! Néha "a kevesebb több" és a kompromisszumokkal jobb a végeredmény! :-)

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Konverzió: LIRUS
« Reply #17 on: 2016.May.18. 21:35:17 »
Nekem is ez a bajom újra és újra a 256 szín móddal... "Iszonyú" lesz a felbontás, eltűnnek a grafikai részletek! Néha "a kevesebb több" és a kompromisszumokkal jobb a végeredmény! :-)

na de ebben a játékban milyen részletek vesznének el? lores 256-nak megfelelő felbontás... :)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14779
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Konverzió: LIRUS
« Reply #18 on: 2016.May.18. 22:28:19 »
na de ebben a játékban milyen részletek vesznének el?
Egy csomó mindennek ott a pöttyös mintája, kezdve a padlóval, valamint a radar és a energia/lőszer kijelző.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re: Konverzió: LIRUS
« Reply #19 on: 2016.May.19. 00:06:24 »
Egy csomó mindennek ott a pöttyös mintája, kezdve a padlóval, valamint a radar és a energia/lőszer kijelző.

kijelzőket át lehetne rakni máshova, a pöttyösség meg szerintem csak azért van hogy több színnek tűnjön :)
na jó, nem erőltetem, hiszen valszeg könnyebb lenne egy hasonlót írni nulláról, eleve 256 szín módban
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline Zozosoft

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 14779
  • Country: hu
    • http://enterprise.iko.hu/
Re: Konverzió: LIRUS
« Reply #20 on: 2016.May.19. 13:14:42 »
Ha valaki esetleg pályatervezésbe vágna bele, itt van a pályák forrása:
64x64 (4096 bájt) méretűek.
C.BAT betömöríti epcompress-el, ezután az A.BAT készíti el a kész pályacsomagot sjasm-mel fordítva a LEVEL.ASM fájlt.
A kezdőcím benne van az adott ASM fájlba, és maximum 7FFFh-ig tarthat.

Van még egy LEVEL.BAS ez képes kirajzolni a pálya fájlt, 256 szín módban :-)
Max emu sebességgel érdemes használni :oops: QAOP-vel mozog egy kurzor az kiírja az éppen aktuális helyen található elem kódját.
[ Guests cannot view attachments ]

Minden még nem lett beazonosítva :oops: Főleg a mindenféle időzített cuccot nehéz kifigyelni a játék hevében.
Pályaelemek:
00: padló
01: világos rózsaszín kocka fal
02: rózsaszín fekvő fal
03: rózsaszín álló fal
04: fekete, pályán kívüli
05: sárga fekvő fal,szétlőhető
06: sárga álló fal,szétlőhető
07: vírus
08: vírus
09: vírus
10: induló hely
11: töltény
12: energia
13: vírus, későbbi (pálya készítéskori kód)
14: vírus, ha a többi meghalt (pálya készítéskori kód)
15: vírus???, még későbbi
16: vírus???
17: vírus???
18: vírus???
19: triplegun
20: multigun
21: piros fal,eltűnő
22: piros fal, később eltűnő
23: piros fal, még később eltűnő
24: piros fal, még, még később eltűnő
25: piros fal, nem használt
26: piros fal, nem használt
27-32 vírus, később induló
33: lasergun
34: supergun