Javított
Crystal Kingdom Dizzy átirat:
- átlátszó/lyukas sprite-ok javítva
- nem villognak a sprite-ok, 4 MHz-es és turbós gépen sem
- az
itt említett konvertálatlan pixelek most már konvertáltak
- működik a csalás választás: M: örökélet, .: végtelen energia, ,: csak minden második sérülésre fogy az energia; érdekesség: a játék elején megjelenő menüben, ahol az irányítást lehet beállítani, már eredetileg is volt csalás: a T, U, R, B, és O billentyűk egyidejű lenyomása sebezhetetlenséget eredményez (ezt fehér keretszín jelzi)
- az F1-F8 billentyűk nem használhatók a hang mód állítására (egyértelműen az alapértelmezett 1-es mód tűnt a legjobbnak); érdemes viszont a monitorban kipróbálni az "O A6 18" parancsot játék közben - ez javítana a zenén (talán "cintányérszerűbb" zaj) ?
Két változat van, amelyek csak a színekben térnek el (egyik sem igazán jó
):
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
A forráskód alapértelmezés szerint az 1. verzióra fordul le (amelyben a zöld szín a rossz), ezen a BIAS és paletta előtti "if 0" "if 1"-re való átírásával lehet változtatni:
[ Guests cannot view attachments ]
Ezek ugyan valószínűleg senkit nem érdekelnek, de azért itt van az eredeti CPC-s verzió, az arról közvetlenül a betöltés után készült snapshot (G 100-ra indul), és a konvertáló program forráskódja:
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
A konvertáláshoz le kell fordítani a cdizconv.s file-t sjasm-el (a 2. verzió színeihez előbb a pixel táblázatnál át kell írni az "if 0"-t "if 1"-re), betölteni a snapshotot az ep128emu CPC módjában, majd a lefordított konvertáló programot a monitorban C000h-ra, lefuttatni a konvertálást (G C000), és amikor az HALT utasításnál megáll, törölni a C000h-C47Fh területet és menteni a 64K RAM-ot .prg file-ba.