külsõ sprite-ra van két fenntartott regiszter
Mármint két bit?
"FIXBIAS
* b0 ... b4 - A 8-15 palettaszínek felsõ 5 bitje.
* b5 ... b6 - Külsõ színbemenet EC0-EC3 prioritása, 16 külsõ szellem engedélyezett. A külsõ szín csak akkor választódik ki, ha a EXTC alacsony, és a képernyõ aktív (nem keret).
o = 00 - EC0-EC3 a megfelelõ palettaszín kiválasztására,
o = 01 - EC0-EC3 a megfelelõ palettaszín kiválasztására, ha a belsõ képernyõ a palettaszínt a COL8-COL15-ben generálja.
o = 10 - EC0-EC3 a megfelelõ palettaszín kiválasztására, ha a belsõ képernyõ a palettaszínt a COL8-COL15-ben generálja vagy a külsõ szín a COL0-COL7-ben van (EC3 alacsony).
o = 11 EC0-EC3 a megfelelõ palettaszín kiválasztására, ha a belsõ képernyõ a palettaszínt a COL8-COL15-ben generálja vagy a külsõ szín a COL0-COL3-ban vagy COL8-COL11-ben (EC2 alacsony)."
Mondjuk nem nagyon értem, hogyan is mûködne ez a dolog.