Itt van a 4. rész, új pályákkal. Paletták nincsenek újak, az első három rész legjobbnak tűnő palettáit válogattam össze ide.
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
Jó pár éve a jó régi Dot Collectorhoz készítettem pályaszerkesztőt, azzal szerkesztettem akkor pályákat, így lett Dot Collector 2, 3, 4. Ezekből lett a Turbo Edition 2, 3, 4 is. Mára már nem emlékeztem, hogy jó egy éve hogyan bányásztam ki a Dot Collectorból a pályákat ebbe a programba, így elölről kellett kezdeni a bányászást a 4. részhez. Olyan sok volt ma a meló a munkahelyen, hogy a bányászást ott végeztem el laptopon, emulátorral. Letöltöttem az ep128.hu-ról a Dot Collector 4. részét és a pályaszerkesztőt, és azzal kiszedtem txt formátumba a pályákat belőle. Ez nem volt egyszerű, mert kétféle sortörést használt, és az egyiket külön sztringként értelmezte, így kicsit több sztring volt, mint kellett volna. Aztán kiderült, hogy a varázstablettáknak a Dot Collector olyan bájtot használ, ami egy vezérlőkarakter, így a txt fájlt basicbe betöltve nem volt jó. Utána az derült ki, hogy a bogyókra is más karaktert használ a Dot Collector, mint én, így a basic programból vissza kellett írni txt fájlba a pályákat tartalmazó részt, és ott a Windows fantasztikus Jegyzettömbjében a Szerkesztés-Csere menüponttal ki kellett cserélni azt a karaktert újabbra. Az elején természetesen mind a 9 pályát sorszámmal ellátott data sorok mögé kellett csempészni, ami manuálisan kissé monoton lett volna, így erre is írtam egy külön programot. Mindezt munkaidőben. A kollégák azt mondták, ez mátrix, az emulátor zöld betűit látva. Az a vicc, hogy ezeket a viszontagságokat egyszer régen már leküzdöttem, de ennek semmi nyomát nem találtam a gépemen, így elölről kellett kezdeni az egészet, de jó buli volt.