Ha esetleg még is hasznos lenne később valamilyen célra, ez a változat 145h helyett 116h méretű, illetve a SIZE_OPTIMIZED engedélyezésével 10Dh. Bár a sebességet még nem teszteltem, és azt sem, hogy működik-e.
Esetleg a legnépszerűbb vagy legpontosabb emulátor kimenetét tesztelni lehetne, ha nincs forráskód, akkor egyszerű WAV file-ba felvenni például 1 másodpercenként növekvő hangerejű hangot 0-tól 15-ig, és az alapján már lehet táblázatot készíteni.
Három mentést csináltam, a +3, és 128 SPECEMUval , a Scorpion Unreal Speccyvel készült, itt sajnos valahogy levettem a hangerőt még régebben, és nem tudom visszaállítani, remélem nem full nulla az utolsó pár érték.
0, 288, 424, 595, 893, 1363, 1875, 2984, 3582, 5715, 7849, 9812, 12415, 15359, 18431, 21845
0, 300, 447, 635, 925, 1351, 1851, 2991, 3695, 5782, 7705, 9829, 12460, 15014, 18528, 21845
Az a kérdés a scorpionnál, hogy azért van-e eltérés, mert az YM-es, vagy az emulátor miatt.
Ez egyszerűen tesztelhető ha ugyanaz az emulátor AY-t is tud emulálni.
valaki csinálhatna egy jobb specys videót, mert amit a wos-on találok azok mikrofonnal felvett videót, ami hát egy zenei cucc esetén nem túl szerencsés...
Egész véletlenül azt nem azért csinálják, hogy bizonyítsák tényleg Spektrumról vagy klónról megy, nincs a háttérben valami csalás vagy ámítás?
.\epcompress.exe -raw -m2 -x sidm2.scr tmp.bingcc -Wall -O2 c64conv.c -o c64conv.exe -s.\c64conv.exe tmp.bin sidc64.scr