Bár nem sok gyakorlati jelentősége van, a sidsynth.s-ben található egy XOR A-s lapozás, amit így LD A, n-re kell módosítani, tehát kis mértékben változik az időzítés:
Már működik is, épp teszteltem +3-on, most is az megy
Szívtam vele egy keveset, mert két helyen kell patchelni, egyszer az elején, és egyszer a SidSynth kicsomagolása után
Az időzítést itt nem módosítottam, mert csak 3 ciklussal nőtt a vezérlés, de megteszem.
Itt még az önmódosító kód megoldása sem egyszerű, mert a módosítandó utasítás külön forrás file-ban van 8 példányban, és még tömörítve is. Ezért lehet, hogy fix LD A, 40h vagy LD A, 50h kell helyette, ami még lassít egy keveset a vezérlésen.
csak a fix 50h működik, tegnap elszórakoztam pár órát a tesztelésekkel, mindegyik emu (SPecemu, ZXSpin, és Unreal debugger kezelése macerás)
A sok extra kód miatt esetleg előfordulhat, hogy már nem marad elég hely a BA00h-BFFFh területen, de ha az ilyen gépeket csak a TAP verzió támogatja, akkor talán nem probléma, mert a TAP betöltő egyébként rövidebb.
Megoldom, az is menjen ezeken a fostalicskákon is
Amúgy nem lett olyan sokkal hosszabb a kód.
AZ MB02+ csak a tap loadert érintette, a lapozás meg 2 call a főprogramban, az ellenőrző, és cserélő bájtokat 4200h-s csomagba tettem