Ez egy trance szám remixe:
Az egyik trükk, amivel a közepe táján szépen szól, hogy felüláteresztő szűrőn szól, úgy, hogy a másik hang magassága 1 oktáv + 1 terccel nagyobb. (15 vagy 16 PITCH értékkel, attól függően, hogy kis terc vagy nagy terc, az Entersnake-ben is az egyik játék közbeni dallam ilyen). Véletlen jöttem rá, hogy ez szépen szól, amikor a LIVIDEO3-ban akartam szűrőt beállítani és kísérleteztem a hangmagasságokkal, ott amúgy az 1 oktáv + 1 kvint hangmagasság-különbség vált be. Ha ehhez még egy hangot hozzáteszünk, megvan egy akkord (hármashangzat), ez a hang lehet mondjuk a basszus, alacsony torzítással elég jól szólhat a basszus, ezt eddig talán nem is használtuk ki.
A közepe táján a másik "orgonaszerű" részben a zajcsatornán folyamatos a hang, csak átmászik egyik oldalról a másikba. Ezt a frekvenciát használja ki a 2-es csatorna, és a zajcsatornával felüláteresztő szűrőt hoz létre (de szépen sikerült fogalmazni...), nem olyan hú de fantasztikus hang ez, de azért elmegy.
Istvánnak volt az a trükkje, hogy a zajcsatornás dobokhoz a polinomszámláló egy hangon belül is változik. Arra gondoltam egyszer, ilyesmit a többi csatornán is lehetne, pl. rövid alacsony torzítással indul a hang, tiszta négyszögjelben szól tovább sokáig, és a legvégén magas torzításban cseng le. Ebből nem sok minden lett, a nyomait, a midiben a Dulcimer hangszerre beállított envelope őrzi. Ez végül arra lett jó, hogy a hang elején a torzításnál a hang fokozatosan gyorsan erősödik, és ez fúvós hangszerhez hasonló benyomást kelt. Ez lett végül a Memories szépen szóló részének első felében.
Tudtok esetleg olyan zenéket, amiben csak akkordok (hármashangzatok) vannak? Mert abból jót ki lehetne hozni EP-n. Vagy olyan zenét, amiben tercpárhuzam van?