Nehéz ezt itt visszaadni, (ez valóban ZENE) de ettől függetlenül jól sikerült!
Vangelis szerintem is viszi a pálmát szinte minden zene között. (Bár van egy régebbi kazettám tőle, annak nagy részén amolyan semmilyen zene van, az az Apocalypse des animaux album. Az Opera Sauvage pedig megint zseniális.)
A zajcsatornán beállítható, hogy a frekvenciát valamelyik másik csatornától vegye. Az a baj, a midiben nem lehet mindig könnyen előre kiszámítani, a 3 csatorna melyikére mi kerül. Így ha a zajcsatorna egy másik csatornáról veszi a frekvenciát, nem mindig pont arról a csatornáról veszi, ahonnan a legideálisabb lenne. Így a Vangelis zenében is van, hogy egy résznél hirtelen erősebb dobok szólnak, ez nem volt szándékos részemről. Szerkesztésnél is nehéz tesztelni, mi fogja a zajcsatorna frekvenciáját adni, mert más kerülhet oda, ha nem közvetlenül a kérdéses helynél indítom a lejátszást, hanem a zene elejéről. István, nincs valami ötleted, hogyan lehetne ezt valahogy optimalizálni? Mondjuk olyat tenni be, hogy ne egy konkrét csatorna adja a frekvenciát, hanem mindig a legmagasabb hang? Ezt mondjuk egy midi vezérlővel állítani?
Ezt jó hosszan sikerült kifejtenem.
A lényeg, amikor dinamikus csatornafoglalás van, nem tudni, melyik hang melyik Dave csatornára fog kerülni, így a zajcsatornához a frekvenciát összeszedni bonyolult. (Biztos meg lehet csinálni nem dinamikus csatornafoglalással is, csak akkor pl. a lecsengések nem lesznek olyan szépek, hogy nem szakítják meg az előző hangot az újabb hangok ugyanazon a midi sávon.)