Ha van még rá érdeklődés, itt egy új verzió:
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
A forráskódokról információ, és az eredeti Spectrum .TZX
itt található.
Újdonságok:
- tartalmazza
ennek a teszt verziónak a változtatásait (minden Spectrum beeper hang lecserélve DAVE hanggenerátorra, CPC stílusú robothang, új csalások, turbó kompatibilitás, és optimalizált sprite rajzoló rutinok)
- a játék elején a menüben (ahol az irányítás választható) állítható szín mód: F1: eredeti Spectrum színek (ez az alapértelmezés), F2: C64 színek Geco átirata alapján
- javított robotbénító (lásd
itt)
- javítottam még egy (szintén eredeti Spectrum) hibát, ami akkor fordul elő, ha egy szobában két lift van közvetlenül egymás mellett, és a játékos pontosan a két lift közé állva próbálja használni valamelyiket - ilyenkor a program a memóriába szemetelt, megakadályozva a liftek és számítógépek használatát a szobából való kilépésig (de három liftnél ez sem működik; remélem, ilyen nincs egyik szobában sem
)
- szintén új "csalás": elhalálozás után amikor a szoba újra megjelenne, ha az ESC billentyű le van nyomva, akkor a játék véget ér (mintha letelt volna az idő), és visszatér a menübe; ugyanekkor használható egyébként egy már az eredeti verzióban is meglevő csalás: a Q és W egyidejű lenyomásával a szoba másik oldalán lehet kijutni a lifthez (nem szabad használni, ha a szobának csak egy kijárata van - lefagyhat a játék) - ez néha hasznos lehet, amikor egyébként lehetetlenné válna a továbbjutás
- további kisebb optimalizálások a sprite rajzolásban, ezúttal a szobákban a lifteknél is: talán most kevésbé villognak, bár még mindig nem tökéletes