Továbbfejlesztett változat:
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
A sprite kezelés így módosult:
procedure SpriteInit(p,s,n,c:integer);
procedure SpriteNew(b,p:integer);
function SpriteDraw(b,n,x,y:integer):integer;
procedure SpriteClr(b:integer);
s = (a SpriteInit után már nem használt) forrás adat címe, a mérete N * 6 * 21 byte
p = konvertált sprite adat címe, a mérete N * 6 * 21 * 4 byte
b = sprite puffer (az aktuális állapot és a háttér mentése) címe, csak páros lehet, a mérete 130 byte
Több sprite esetén mindegyik külön 'b' paramétert használ, de a 'p' megosztható. Jelenleg villogás nélkül csak 2 sprite jeleníthető meg, esetleg 3 a második példában látható módon az egyiket a képernyő alsó részére korlátozva. Két video lap használatával a villogás elkerülhető lenne.
Még egy kisebb újdonság:
procedure DrawChar(i,x,y:integer; c:char);
Karakter rajzolása a megadott pozícióban, az 'i' a paletta szín (0..15) vagy -1. Az előbbi esetben pixelenkénti Plot() történik a 2 színű karaktert vízszintesen nagyítva, a háttérszínű pixelek változatlanok maradnak. Ha a szín -1, akkor byte alapú a rajzolás, ami gyorsabb, és 16 színű (felhasználó által definiált) karakterkészletet tételez fel. Ez a mód csak akkor működik helyesen, ha az 'x' páros, és a teljes karakter látható (nem fordulnak elő érvénytelen koordináták).