Ja és +1 "komolyabb" változás a dolgokban,
azt találtam ki, hogy ahhoz hogy demonstrálhassam a frame -es játék előnyeit a 2,3,X frame -es játékokhoz képest,
ahhoz tökéletesen elég, ha a képfrissítést lassítom be N frame -esre, a többi működés lassítása nem szükséges.
Elvben az még sokkal többet rontana a fílingen, ha a játék többi része is lassulna a kijelzési frekivel együtt,
hisz egy "síma" több frame -es játék a billentyűt is csak kissebb frekin olvassa, az összes léptetését is csak kissebb frekin végzi el,
de én ennyivel is "könnyítek" a sok frame -esség dolgán, hogy mivel a kód képes lesz frame -esen is futni,
ezért a kijelzést ugyan lassítani fogom a tetszőleges frame számra, de a léptetéseket, inputot, hangot mindent változatlanul játszok majd le.
Vagyis egy elvben mondjuk 50 frame -esre állítva, a játék képe majd csak másodpercenként fog frissülni, de a másodperces "slideshow" alatt a háttérben (vakon) a játék ugyanúgy 50FPS -sel játszható lesz majd. Szóval minden sebesség marad teljesen változatlan majd, a freki csökkenésével tisztán a képfrissítés sebessége fog csökkenni.
Ez lesz az ideális eset (ennél csak rosszabb lehet a helyzet általánosságban) hogy a kétkedők meglássák, hogy mit jelent valait 50FPS -sel játszani, vagy kisebb frekiken. Már a 8 bites korszakban ... ráadásul én még a felbontást is lefeleztem ugye, tehát még kisfreki barátabb lett így a játék. De sztm. még így is elsöprő lesz az 50 FPS hatása. (A kisebb frekikhez képest, ugyanazon játéknál.)
Remélem nem én lepődök majd meg ...