De azt hiszem, inkább nem is filózok tovább, hanem inkább haladok a lényeggel, végülis azt már kipróbáltnak lehet venni, hogy felfele nem fogok mozdulni, vagy 4KHz hang lesz, vagy pedig ennél kisebb.
Elkezdem így 4KHz hang mellett beletenni a funkciókat, és akkor majd ahogy azok viszik az időt meg a memóriát, majd vagy visszakényszerítenek kisebb frekik fele, vagy megmaradunk itt, esetleg kevesebb egyszerre cache -elt hanggal, szélsőséges esetben összesen kettővel, 1 lövés hang + 1 robbanás hang. Vagy jobbik legrosszabb esetben az előző kettő mellé kerül ellenségenként +1 ellenség lövés és +1 ellenség robbanás. És ha még ennél is kevésbé legrosszabb, akkor lehetne egy főhős sérülés és egy ellenségenkénti sérülés hang.
Vagyis 3 állandó és három ellenségenként másolt hang, azaz 6 kéne legyen cache -elve egy kényelmes minimumnál, azt meg össze tudnám hozni akár most is, ha a jelenlegi 3 -as lapomon a videó memóriám után lévő kb. 8K helyet erre áldoznám, és abba a mindenkori 6 hangot belepaszíroznám.
Ez esetben persze az érdekesebb, majd egy másodperces, 3K hosszú mintáknak, amikből vannak az előbbi teszt verziókban, azoknak fuccs lenne ...