Na az első működő csillagmozgás ki is mutatott pár marhaságot a tervezgetéseimben ...
Ugye 50FPS játékot és mozgást szeretnék, de szeretnék 50 FPS villogtatásos színkeverést is.
Az egy dolog, hogy azt mondtam, hogy az 50 FPS színkeveréssel majd 4X4=16 szín lesz lehetséges, ami mivel a színkeverésnek mindegy hogy az egyik frame lesz zöld és a másik frame lesz kék, vagy fordítva, ugyanaz a cián szín fog kijönni. Magyarul kidobálva a 4X4 -es mátrixból a duplikációkat, marad 10 szín. Ami végülis jóval több mint a 4, de nem 16.
Az viszont már gáz, hogy ez az 50 FPS színkeverés valójában egy 25 FPS játékhoz ideális. Vagy lehet, hogy máshoz egyáltalán nem is jó, majd kiderül a gyakorlatban.
Tehát ugye van a sprite valahol, kirajzolódik az egyik színkeverő fázis, következő frame -ben a másik színkeverő fázis, és a sprite csak mindkét frame után mozdulhat meg, ami 25 FPS mozgás lenne. Az új pozíciójában pedig szintén ki kell rajzolni mindkét fázist.
De én 50 FPS mozgást akarok, ekkor a sprite képes belemozdulni (nyilván) a két színkeverő fázisába. Namost nem sprite -okkal még, de a csillagmozgással kipróbáltam, és elég bénán néz ki. Változtatja a csillag formáját, bénán. Elképzelhető hogy sprite -oknál jobb hatás lesz, mert ott csak a színátmenetek határainak formáját fogja változtatni, de valszeg ott is nagyon zavaró lesz ...
Akkor pedig fuccs a 10 színnek ... marad a 4 ...