Nem akartam a másikba írni, de egyre jobban foglalkoztat egy ilyen game ötlete:
-3d játék, sprite-okkal, mint a
book of life játékom (de nem csak 90 fokos forgással és blokkos mozgással), volt pár ilyen specy játék is, pl autóversenyek,
vagy ez a motoros, de talán a leglátványosabb
a savage átvezető pálya.-azaz megyünk a térben, sprite-okból áll a környezet (fák, sziklák stb).
-technikailag úgy lenne, hogy letároljuk a 3d pozíciókat, hogy ne kelljen számolni. mondjuk a kamera csak egy irányba mehet, valami versenyzős játék például.
-a sprite-ok is le lennének tárolva a távolságnak megfelelő méretben, de csak vízszintes összenyomással, hiszen a függőleges összenyomást meg lehet írni úgy, hogy semmit se lassítson (sorok kihagyása).
-kérdés milyen graf. módban lenne a legjobb. 256 szín kis felbontás, de ha egész képernyőn menne, negyedelt függőleges felbontással, akkor elég látványos lehetne. esetleg 16szín, felezett függőleges felbontás...
-lehet, hogy ezt nem lehet megcsinálni elég gyorsra, úgyhogy akciójáték nem nagyon lehetne belőle... akkor valami más kéne, ez esetben a szabad mozgással jó kis mászkálós játékot lehetne csinálni...