Üdv,
Zajlanak az események a háttérben is. Zozo-val, miután rákérdezett egy memóriarészre, újabb, eddig ismeretlen (jelöletlen) hibára bukkantunk. A lift csodaszépen ott hagy egy szemétcsíkot maga alatt a képernyőkön, de ennek javítás időközben már el is készült.
Ha már itt jártam, még két hiba esett elém. Az egyik, hogy a liftben lerakott tárgyak szépen lebegnek a semmiben, ha elmegy a lift. Nem valami szép megoldás, de javítása alapos belenyúlást igényel, de lehet, hogy javíthatatlan, mivel ha a kukac a liftben hal meg energiahiány miatt, akkor a sírköve is odakerül, ami szintén lebegni fog. Aztán a kukac-halál hozta elő a másik szépséghibát, miszerint bármerre is áll a kukac, mindig balra néz a csontváza, mikor meghal. Elvben simán megoldható lenne, hogy helyes irányba nézzen, de ez alaposabb vizsgálatot igényel.
Előkészületben van a végtelen energia a csalásokhoz hasonló, "E" gomra történő beépítése is.
Lett megint bőven tennivaló
Pgyuri
ui: az "álló platform" hiányos megfogalmazásáért elnézést. A lényege az, hogy ha meghal a játékos egy pályán, akkor minden tovább mozog, amíg újra nem menetkész (értsd a bogarak mennek, a pókok ereszkednek, a szitakötő repül, stb.), de egy hiba miatt a mozgó járda állva maradt. Ez került kijavításra, miután a programozók gondoltak rá, csak a megfelelő utasítást gépelték el.