... és mitõl 4 kukac...? (Ill. mitõl lett vajon a 4-bõl 2 az ismertebb verzióban?)
A 4-bõl itt sem megy egyik sem a "jó irányba"?
Nekem az ütött nemrég szöget a fejembe, hogy ha csak az általunk irányított kukac képes tárgyakat (így a kulcsot is) felvenni, akkor elvileg semmi esélye rá a többi kukacnak, hogy elõttünk érjenek célba. Még ha fel is tudnák venni a kulcsot, akkor is csak néznének, mint a moziban, ha szerény személyünk megelõzte õket ebben, amikor a kulcsfontosságú képernyõbe érkeznek... illetve akkor nekünk kellene igencsak csodálkozni, ha a kulcsos képernyõben nuku kulcs, mert már versenytársunk felkapta elõlünk...
Szóval gyakorlatilag képtelenség az egész játék alapötletének megvalósítása, mert a verseny látszata kizárólag a rajtra korlátozódik. Illetve esetleg még a cél után megjelenõ képernyõre, ahol talán kiírja a gép, hogy hányadikak lettünk. Ha nem elsõk, akkor nyilván kõmûvesek visszafalazták az ajtót az elõttünk befutó kukac után, "aki" valószínûleg kulccsal együtt vágott neki a versenynek, ami amúgy aránytalanul nagy elõny. Persze az sincs kizárva, hogy állatvédõk kinyitják versenytársainknak az ajtót, nekünk viszont nem, mert pl. éppen ebédelnek.
Szóval rejtély rejtély hátán. Nem lehetne megpiszkálni a programot, hogy ne minket, hanem a versenyzõtárs kukacot mutassa végig, hogy merre megy, képernyõváltásokkal? Erre kiváncsi lennék. (Wriggler demo)