Itt ebből a játékból hiányzik az "Energiamenedzsment" ami a sorceryben az üsttel megadatott.
Nem az az érdekes egy játékban, ha sérthetetlen az ember, az nem fejleszt senkit.
Én azt hiányolom, hogy ugyan bármikor hazamehetek, a bat-barlangba, de hiába mentem haza, nem hogy "gyógyulnék" otthon még meg is halok, ha sokat várok. Ez abszurd.
Ebben a játékban ilyen itt-ott eldobott cuccokat kell összeszedni, hogy valahogy visszatérjen az életenergia, de ezekből kevés van. Ha egyet véletlen találtam akkor az már nincs, és a környéken sem lesz. És ezzel gyakorlatilag arra tanít, hogy úgyis meghalasz.
Ha valamelyik étel újra képződne adott időn belül, akkor már mindjárt érdekes lenne. Nyilván ezt bonyolult megcsinálni, ezért is gondoltam, hogy akkor legalább csak maradjon a földön.
Nyuzga ne feledd el, nálunk kis gyerekek játszanak, ők nekik nem tortúra elszaladni egy cukorkáért a város másik végébe, még élvezik is. Inkább ez, mint meghalni.