Átírtam az összes említett részt gépi kódúra. Próbálgattam, látszólag mûködik minden, de nem ártana tesztelni.
A kiírás kicsit lassú, de belefér gyorsítás nélkül is szerintem.
Még annyit módosítottam, hogy pálya átnevezésekor átkapcsol CAPS üzemmódba, hogy ne krixkraxok, hanem nagybetûk jelenjenek meg (SHIFT-tel persze lehet krixkraxokat is írni, akinek ahhoz van kedve).
Az elején még definiál egy tömböt, ami a pályatörléshez kell, ez pár másodpercig várakoztat.
A töltés-mentés most kegyetlen gyors lett!
Zzzippelve nem tudom, mennyire megy ezekkel a gépi kódú részekkel, de talán nem is kell zzzippelni.
Elvileg kész van teljesen a pályatervezõ, már csak kéne jó kis pályákat tervezni vele.
Hex editorral majd be kéne írni az új játék címképernyõjén a DOTGAMES mellé azt is, hogy ENTERPRISEFOREVER.COM
Egyébként gondolkoztam azon, hogy aki a Grid Trouble 2-3-at megcsinálta, vajon hogyan szerkeszthette át a pályákat. Biztos írt hozzá valami programot, mert Asmonnal kicsit macerás. Lehetne ahhoz is pályaszerkesztõt csinálni, csak minek...
Durva lenne pl. Exolonhoz pályaszerkesztõ EP-ra...