Vagy lehet hogy érdemes lenne ezekre a funkciókra mégis egy Raspberry Pi ?
Tehát itt van ez az egér dolog, meg hogy én különösebb átkábelezések nélkül akarnék sokgombos joystick -ot (mert azt joystick -enként kell megcsinálni, a "konvertert" meg csak egyszer),
tehát ha a Raspberry Pi nem is jó egy olyan komplex hardware emulációra, mint régen álmodoztam, nem lehet hogy ezekre a kis feladatokra jó lenne ? Tehát arra gondolok, hogy nem az egyes funkciónként használnánk mondjuk az előbb linkelt mikrokontrollereket, egyet az egérnek, egyet a joy -nak, saját programmal, hanem mindkettőt ugyanazzal a R. Pi -vel oldanánk meg ?
A legfrisebb b+ modellnek 40 GPIO érintkezője van. Az már elég lenne a Control1+Control2+Serial(mert látom az egér azt is használja) csatlakozók lefedésére ami összesen 32 érintkező ...
Persze akkor már csak 8 láb maradna a perifériáknak amiket szintén a Pi -re kéne ugye kötni, ami sovány, hisz eszközönként kilenc tüske lenne, minimum 9 de inkább 18 vagy annál is több érintkező kéne a 32 EP érintkezőn kívül ...
De erre is van megoldás, van pld. egy Raspberry Pi Compute Model verziója a kártyának, melynek 120 GPIO érintkezője van:
http://www.element14.com/community/community/raspberry-pi/raspberry-pi-bplus?CMP=KNC-EU-RPI-BPLUSAmi azt jelenti, hogy az EP összes hátoldali csatlakozóját lefedhetné akár egy ilyen Compute Model PI, és az csak 60 érintkezőt foglalna (persze a video csatlakozót ugyse akarnánk keresztülvinni rajta, de elvben gondolkodva), vagyis 60 maradna még a perifériáknak is, mely 9 pólusú joystick -okkal gondolkodva több mint 6 eszköz,
nem beszélve arról, hogy az USB egeret nyilván kényelmesen, magas szinten tudnánk olvasni Pi alatt és emulálni az EP -nek belöle boxsoft egér illesztő kimenetet, nem kéne alacsony szinten kezelni a PS/2 -t, GPIO tüskéken keresztül.