Az emut teszteli valaki tobbmagos gepen ?
Nekem tovabbra is fagyogat az emu ( tehat hogy megall az emulalt kep es a GUI ), de erdekes modon a hang meg szol tovabb. Kulon szal lehet, a keprajzolas meg a GUI thread- ben futhat ? Aztan igy van hosszu masodpercekig, tizmasodpercekig, es utana fut tovab mintha mi sem tortent volna.
Nem lehet hogy az a szokvanyos hiba van az emuban, hogy a magok valtogatasanal, mivel magonkent kulon idozitoregiszter van ( RDTSC ), es azok nincsenek egymassal szinkronban, ezert neha zero vagy negativ idok is kijohetnek, ha az ember nem figyel arra, hogy a szalunkat most mar egy masik mag futtatja eppen ?
Van ilyen figyeles az idozitohasznalatkor, hogy ha kissebb-egyenlo zero, akkor mittomen nagyonpici idot jelentsen csak, vagy frameskippet ? Vagy azt hiszem van valami windows api talan arra, hogy egy szalat rahuzalozzon az ember az egyik magra, es akkor azt a win csak azon a fizikai magon fogja futtatni. Esetleg meg azt lehetne hasznalni, ha idozitovel nem akarnal vacakolni...
Esetleg meg azt lehet, hogy elkezdek OpenGL- es programokat futtatni hogy fagyogatnak- e, mint az emu. Eddig meg csak az emu- nal tapasztaltam, de nem nagyon toltam OpenGL- es dolgokat. Bar mondjuk a Blender az opengl, es annal nem tapasztaltam...