És hogy van megoldva a boxsoft illesztő,
control2 -es portba kell dugni és azt olvassa ? Vagy control1 ?
És ha valamelyikbe beledugod, akkor lefoglalja a helyet és a joystick -ot már csak a másikba tudod rakni,
vagy pedig befogadja a joystick -ot, kezeli a J bemeneten, és az egeret pedig mondjuk a K bemenetre teszi ?
Hat, hogy oszinte legyek, mivel JSep-ben nincs joy emu, nem foglalkoztam a kerdessel, hogy pontosan mit hogyan csinal, nekem eleg volt az, amit port szinten latok
Ott meg az van, hogy a keyboard select eseten 1-4 kivalasztja a 4 lehetseges adatbitet (0xB5 out), a 0xB6 in bit 0 = kivalaszott adatbit allapotanak lekerdezese, bit 2 = mouse button allapota (itt erdekes, ugy tunik kbd sel = 0 -val kerdezi le holott en ezt nem emulalom hanem barmilyen sel eseten megy, es igy is jonak tunik ...), a 0xb7 (ez lesz a serial) out bit 1 pedig leptet a 4 bites "adatcsomagok" kozott. Mivel MSX eger ugy mux alapvetoen, hogy X es Y relativ elmozdulas egy-egy 8 bites elojeles szamkent, amiket 4 bites csomagokban prezental. A boxsoft mouse illeszto ez utobbit bonyitja, hogy egyszerre (gondolom mivel nincs annyi "in" vezetek ugye ...) nem latod a 4 bitet, azt is a kbd sel-en valtogatva "tapogatja" le a software. Nem tudom mennyire volt ertheto
Na valami ilyesmi. Legalabbis a disasm kod alapjan, aminek segitsegevel megirtam az emulaciot.