Sebességproblémákat hogy sikerült megoldani? Nem látok sebességkülönbséget a LORES2--höz képest.
Na akkor a törlésnél írandó karaktert elfelejtettem _-ról space-re átírni.
Hol lassabb, hol egy picit gyorsabb, mint a LORES verzó, ott sikerült időt nyernem, hogy betettem egy full üres pályarajzolást (csak a fű) a 4x4 karakteres mozaikok kirajzolása elé, mindez PUSH xx utasításokkal megvalósítva (mindez 20 mozaik kirakási ideje alatt), miután az üres pálya ki lett rajzolva, azután teszi rá a mozaikokat, ha 0-ás mozaikot tenne ki, ami natúr füves mozaik, akkor skip, ha vízszíntes vonalat, akkor csak a vonalat rajzolja ki, a füves részt kihagyja, bármely más esetben a teljes mozaik rajzolásra kerül.
Ez az oka annak, hogy ahol több a nem 0-ás, és 1-es mozaik van a képen, ott lassab a futás, ahol sok van, mint pl a középpálya, és a tizenatos között, ott gyorsabb.