Ha esetleg van még valaki, aki nem unja, itt egy újabb verzió:
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
A két .prg file között csak a betöltőkép formátuma az eltérés, a rickdng2.com bármelyiket el tudja indítani (természetesen a választott file-t át kell nevezni rickdng2.prg-re). A CPC-s eredetivel ellentétben az egész program a memóriába töltődik, de ennek az az ára, hogy 128K-s gépen nem EXOS kompatibilis, illetve reset gombra hidegindítás történik; de már 144K RAM is elég ahhoz, hogy a rendszerszegmens ne íródjon felül - ezt az is jelzi, hogy a státuszsor nem tűnik el játék közben. Támogatja a turbós gépeket, de legfeljebb 7.5 MHz-es Z80 frekvencián használható.
Ezek a file-ok ugyan biztosan nem érdekelnek senkit, de azért ehhez a játékhoz is itt van az összes forráskód és egyéb file-ok, amelyek a .prg előállításához kellenek (természetesen az sjasm, ep128emu, epcompress, és dtf segédprogramok mellett):
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
A Lua script automatikusan elvégzi a pályák tömörítését is, ehhez azonban az elején be kell állítani, hogy hol található az epcompress és hova kerüljenek tömörítés közben az átmeneti file-ok.
Változtatások az előző teszt verzióhoz képest:
- a pályaváltáskor előforduló lefagyás (amely CPC-n is volt) javítva
- kisebb gyorsulás (néhány százalék) a különböző rajzoló rutinokban
- magasabb maximális burkológörbe frekvencia (még mindig nem elég az összes effektushoz); ez növelheti a CPU fogyasztást 2-3%-al, viszont most a burkológörbe generátor leáll, amikor már nincs olyan csatorna, ami valóban használja is
- az LPT VSync részében több byte inicializálatlan (szemét) volt; ez a hiba valójában az összes eddigi CPC átiratomban megvan
, de csak akkor fordul elő, ha az LPT megosztott szegmensre kerül (tehát a korábbi átiratoknál csak akkor, ha vannak foglalt - pl. RAMDISK vagy .ext file - szegmensek)
- néhány egyéb kisebb javítás
A sérthetetlenség csalás itt is bugos, ezért az Esc billentyű, amely eredetileg kilépett a játékból, csak egy élet elvesztését eredményezi (ha nincs örökélet beállítva), a kilépés a Q+Esc lett.