A 6 vagy 7.12 MHz-n mért értéket is megadnád? (Hogy teljes legyen a táblázat)
EP6 EP5 EP4 EP3 EP2 EP1 CPC
Driller 285 337 514 771
Dark Side 254 255 301 302 464 465 619
Total Eclipse 296 350 533 720
Total Eclipse 2 270 318 484 690
Castle Master 288 341 337 402 502 606 795
Castle Master 2 315 345 369 406 550 612 738CPC: eredeti verzió CPC-n futtatva
EP1: régi (jelenleg az ep128.hu-n található) EP átirat 4 MHz-en
EP2: legújabb EP átirat (ha nem azonos az előzővel) 4 MHz-en
EP3: régi EP átirat 6 MHz-en
EP4: legújabb EP átirat 6 MHz-en
EP5: régi EP átirat 7.119 MHz-en
EP6: legújabb EP átirat 7.119 MHz-en
A turbós gépek mérésének valójában nem igazán sok haszna volt, mert az idők többé-kevésbé lineárisan gyorsultak (néha a lineárisnál kissé nagyobb mértékben, amit például az okozhat, hogy a fix időközönként futó megszakítások kevesebb százalék CPU időt használnak). Nagyobb jelentősége van a választott helyszínnek, ami jelen esetben mindig a játék kiindulópontja volt, azaz az első kép, ami az indítás után megjelenik. Az eltérő megjelenített kép miatt például a Castle Master 2-nél jóval kisebb a gyorsulás, mint az első résznél, pedig a változtatások - az eltérő címektől eltekintve - byte-ra pontosan ugyanazok a két játéknál. A méréshez az
itt található scriptet használtam.
A Dark Side-nál az új verzióban nincs lényeges gyorsulás, azt csak azért cseréltem le, hogy a turbós gépeken a sebességet szabályozó kód megegyezzen a többi új verzióval.