Érdekes, hogy mozgásnál "elmosódik" a kép.
Valóban, talán azért, hogy kevésbé tűnjön lassúnak és darabosnak a mozgás. Fordulás közben viszont nincs ilyen effektus.
Sokban különbözik technikailag a Dark Side-tól?
A Dark Side-ban sokat optimalizáltak a kódon, bár alapvetően már ez is hasonló a későbbi játékokhoz. Viszont a fenti effektus mellett mintha csak itt lenne 25, 50, és 75%-os dither is, és nem csak 50%-os (lehet azonban, hogy az újabbakban is van ?).
Néhány részletesebb információ a Driller átiratról:
- az F1, F2, és F5 billentyűk itt 5.56, 8.33, és 16.67 fps sebességet állítanak be; az F1 és F2 mód eddig szerintem túl gyors volt, így ezek most lassabbak lettek
- ebben a játékban is használható az F7 és F8 billentyű a célzás sebességének az állítására: F7: eredeti gyors mód, F8: lassabb és pontosabb
- a választható csalások:
- F1: végtelen idő
- F2: az energia nem fogy az idővel (más okokból viszont fogyhat)
- F3: nem fogy a pajzs az ellenséges lézerektől (de más sérülések ellen ez sem véd)
- F4: a fúrótornyokat energiahasználat nélkül lehet letenni (D)
- F5: a fúrótornyokat energiahasználat nélkül lehet felvenni (C)
- F6: tetszőleges magasságból le lehet esni (az esetleges gödörből viszont ettől még nem feltétlenül lehet kimászni
)
- F7: a játék nem ér véget az elvesztésekor - tovább lehet mászkálni nulla energiával, lejárt idővel, stb. Azonban a játék befejezése így is lehetetlenné válhat például gödörbe esve vagy "Mitral" képernyőre jutva. Nyerni és az 'I' menüben Esc billentyűvel kilépni továbbra is lehet, ezeket a "játék vége" lehetőségeket a csalás külön figyeli.
Kisebb újdonság az AY emulációban, hogy a négyszögjel&zaj módot az egyes csatornákra külön is be lehet állítani, igaz, így valamivel nagyobb lett a betöltő mérete. Ennek a Dark Side-ban is hasznát lehetne venni, mert a meglevő átiratban a hangok talán nem lettek túl jók
Érdemes kipróbálni az eredeti CPC verziót, ott egész jó és viszonylag bonyolult hangeffektusok vannak, és gyakran használja a négyszögjelet és zajt ugyanazon a csatornán.