Az IM.PRG-be betettem a javallott módosításokat, az EXOS LPT beállítást,és a megszakítási rutin 3 byte-jának visszaírását visszatettem, miután nálam is rátérhet a hiba rutinra a program memória sikertelen allokálása esetén is.
De feltételezem, hogy a memóriafoglalás közben még nincs felülírva a 0030h-005Ah terület, hanem csak akkor, amikor már minden memóriafoglalás és betöltés kész, és a játék elindul ? Az LPT-t pedig valójában a 01:C00Dh is visszaállítja, mert C=20h-val EXOS 0 hívást végez az elején, ami inicializálja a VIDEO: eszközt.
Még egy ötlet, ami nem tudom, hasznos-e: a státuszsort a BFF4h címen található rendszerszegmens címről (EXOS LPT kezdőcíme) is át lehet másolni (16 byte). Nem tudom, hogy ez valóban rövidebb-e, de mindenesetre így nem kell nem dokumentált módon EXOS verziót felismerni, és a verziótól függő fix LD1 és LD2 címeket beállítani.