Én is úgy tudom ,hogy csak C16-ra van
Pár színnel több van
ellensúlyozni kellett a rosszabb felbontást
, egyébként a paletta 1-es színe üresen is maradt
, a tárgyak is csak két színt használnak a palettából, itt csaltam egy keveset, a tárgyak színe a palettán az 5. és 6., és azt a két színt az LPT-ben állítom, minden karaktersorra külön két szín lett beállítva, mivel az eredeti verzióban csak 2 tárgy volt egy karaktersorban, az egyiket el is toltam eggyel lejjebb, ez tűnt a legjobb megoldásnak.
Az emberek színe nem változik, de legalább 4 színt használnak. Még egy kis plusz, nem annyira feltűnő, hogy a víz alatti terület színe világosabb (kivéve a fő zöldé), azt a bias állításával oldottam meg, 10MHz-ig nincs elcsúszás a beállításban.
óóó, azok a jó öreg +4 nyilak, szerintem attól rosszabbat ki se találhattak volna, max ha touch padot építenek be
Két videólapot használtam, a menüben a felső 21 karakter 4 szín mód, a játékban 16 szín mód, az alsó 3 karakter sor karakter 64 módú 4 színpárral.
Mivel a +4-en nincs pont olyan grafikus mód, mint ep-n, a játék karakteres módot használ, ezért grafika terén mindent át kellett alakítani.
A zenét meg lehet oldani, elméletileg EP64-en 10KB maradt szabadon+ a rendszer szegmens, tehát ha 8kb-ba belefér a zene, akkor még ep64-en is lehetne, ha nem lassít annyit, hogy a lufinak egy-egy cafrangja eltűnik, annyi, hogy úgy lehetne megoldani, hogy a hangeffekt elnyom egy-egy csatornát, mivel mind a két TED csatorna használatban van.
A legutóbbi sérüléses problémát nem tudom még hogy oldom meg, a forrását megtaláltam, +4-en a "tárgyakat" nem menti el háttérmentéskor, én viszont mentek mindent, és ott a karakter kódok alapján dönti el, hogy mit mentsen, mit nem, EP-n ez csak nagyon macerásan lenne kivitelezhető, és sokat lassítana, másik megoldás, ami eszembe jutott, minden tárgyat törölni minden fázisban, akkor már EP64 kevés lenne hozzá, úgyhogy ezt még át kell gondolnom, és találni egy jobb , egyszerűbb megoldást, mert volt még egy ötletem, hogyha tárgy felvételkor volt az ütközés, akkor törölni az ütközés flaget, de az se jó, mert ha tárgy felvételkor pont a fallal is ütközünk, akkor egy pixellel akár tovább is mehetünk a falba, az meg gyanúsan egyből a játék végét jelentené.