Ez a végleges változat is lehet:
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
- Ferro73 javaslatait is beletettem, kivéve az irányítással kapcsolatosat. Azért nem CASE 4 és CASE 8 van, mert így ha nyomva tartjuk jobbra/balra az irányt, átlósan fel/le is lehet navigálni egy karakternyit.
- A game overnél esztétikusabb lett a képernyő.
- Eddig a szintek közötti váltásnál előbb a palettát váltotta át, utána törölte le a pályát, ez esztétikátlan volt.
- 16 bogyó összeszedése után a keret színe megváltozik. Ilyenkor egyes powerupoknak más (kedvezőbb) hatása van.
- Tűzgombra a basic változat visszatér basicbe, visszaállítva az alapbeállításokat. (A zzzippelt változat nem szakítható meg.)
- 8-nál nem lehet több életünk. Ha még egyet felveszünk, egy életet von le.
- Balra és fel más a kígyó feje, mint jobbra és le
- A 20. pályán lehet csalni.
- Az egyik háttérzenének kétféle hangzása lehet, véletlenszerűen dől el, melyik lesz.
- A bogyókat külön szórja el a képernyő egyik és másik felén, így egyenletesebben oszlanak el. A legalsó sorba, ahonnan a kukac indul, nem rak bogyót.
Az első pálya palettája kevesebbszer jön elő, mint a másik kettő, mert utólag tettem be, és sajnáltam a pályák régi palettáját feláldozni. Még talán a 10. és 20. pálya között 1-2-szer be lehetne tenni azt a palettát, de a korábbi nekem jobban tetszik azokon a pályákon. Így most 4-gyel kevesebbszer fordul elő az új paletta, mint valamelyik másik.
Amit még lehetne fejleszteni:
- Irányítás érzékenysége, de én már megszoktam így.
- Pontszámtábla töltés-mentés
- Több animált karakter játék közben (pl. kígyó gerezdjei, falak)
- Zene a menüben is
- Esetleg színek tökéletesítése
Meglepett, hogy az egész belefért a Zzzip-be, és nem volt túl sok címke.