CASE "v".. és a DEF INVERT is feleslegesek szerintem.
A CASE "v" kell, a tárgy felvételére bogyókat szór a képernyőre. De most már nem állítja fejre a képernyőt.
Még volt egy tárgynál !CALL INVERT, azt is kivettem.
Az még a gond, hogy a "t" és az "u" is ugyanaz az plusz időt jelentő powerup, elég lenne csak az egyik, és a másikra valami más powerupot találni ki. A nem scrollos verzióban is elvileg több plusz időt adó powerup jelenhetett meg, mint más powerup. Eredetileg régen úgy akartam, hogy az egyik elveszi az időt, a másik plusz időt ad, ezt végül valamiért nem csináltam meg.
Lehetne mondjuk olyan "powerup", amely lecsökkenti a látható területet. Most a kukac fejéhez képest fölötte is és alatta is 11 karakternyi látszik a játéktérből. Egy powerup ezt módosíthatná monduk 5-re vagy 6-ra. Ezzel egyidejűleg akár kétszer is kirakná ugyanazt a videolapot egymás alá, a vicc kedvéért.
Gondolkodtam olyanon is, hogy kisebb terület lenne látható a kukac feje körül, és a kukac vége meg egy másik videolapon lenne, alatta, mindig a kukac utolsó karaktere lenne középen.
Lehetne trükközni, hogy ugyanazt a videolapot egymás alá akár 3 példányban is kitegyük, ami sajnos semmilyen játéknál nem nagyon célszerű, viszont nagyon látványos.
Ha két játékos játszana egyszerre két kukaccal, akkor két részre lehetne osztani a képernyőt, és a felsőben az egyik, az alsóban a másik kukac feje lenne középen. Ilyesmi van azt hiszem, a Spy vs Spy játékban. Tron játékot így nagyon egyszerű lenne írni a kukacból.