Megcsináltam a nagyszabású beavatkozást.
A bogyóevés hangját lecseréltem, most egészen olyan, mint a pacman. Geco direkt megnézte a CPC-ról konvertált Pacmanben a hangot, és ahhoz hasonlót próbáltam előállítani. Így jobb szerintem.
Eddig a 2. és 3. pályán ritkábban jelentek meg a bogyók a pályákon, mert elsőre soknak tűnt, de visszaállítottam, itt is 1:2-höz a valószínűsége, hogy a szörny mikor hagy bogyót maga után, ha RND(2)=1, akkor igen, ha RND(2)=0, akkor nem. Eredetileg létrehoztam egy BOGYO() függvényt, ahol 2-nél több lehetőség is van, hogy ne legyen mindig olyan könnyű és be lehetne állítani, hogy mekkora valószínűséggel hagyjon maga után ott bogyót a szörny, de lehet, erre nem is lenne szükség.
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
[ Guests cannot view attachments ]
Talán még megcsinálom, hogy ahogy eszi a krapek a bogyót, a szája becsukódjon, de lehet, lassítana, mert az irányt is figyelnie kéne, hogy merre megy.
A menübe még jó lenne valami animáció, de nem tudom, mit, hogyan lehetne.