Amit leírtál azt értem de az már nem, hogy a MENÜ résznél miért nincs ilyen és mégis megy?
Ott szerintem az INI_VAR-t hívja meg, és abban van megadva az irányuk.
Kel írnom egy a 1460- lévő programhoz hasonlót csak SPEEK-re és nem KEP$(x,y)
Szerintem nem olyan vészes. Csak ahol PRINT #102,AT... és utána GET #102... van, ott kell átírni utána, ahol megvizsgálja a képernyőről beolvasott karaktert. Hogy már ne a képernyőről olvassa be, hanem a SPEEK-ből vegye. És a PRINT #102,AT... és GET #102... törölhető is.
Ahol meg feltölti a KEP$ értékét, azt is el lehet felejteni. Vagy maradjon még meg a szörnyeknek, hogy onnan olvassák ki a pályaelemeket? Lehet, úgy gyorsabb lenne? Lehet, hogy a pályák elején lassít, hogy beírja az egész játékteret a KEP$-ba, de ennyi várakozás még kell is szerintem.