Van most REPLAY funkció a Bomberben. Ez azt jelenti, hogy minden pálya teljesítése után vagy ütközés után visszanézhetjük, mit műveltünk az adott szinten. Természetesen a játékunkat el is menti a gép, és később is visszanézhetjük, milyen ügyesek voltunk. Tehát mindenki feltöltheti ide megmutatni, milyen ügyes volt, ezt a basic program betölti és le is játssza. Ha a visszajátszás nézegetését meguntuk, és inkább játszani akarunk a következő szinten, az ESC-vel szüneteltethetjük a visszajátszást, és szüneteltetés közben a TAB-bal kiléphetünk a visszajátszásból a következő szintre.
A program indulás után egy 6 betűből álló kódot generál véletlenszerűen. Mentés során ehhez még hozzáírja a szint számát és a BOM kiterjesztést, ezen a néven menti játékunkat minden szint végén. Így nem kell mindig file nevet kitalálni és bepötyögni. A 6 betűs kódnak elég kicsi az esélye, hogy újra visszatérjen és felülíródjon.
Viszont így a pálya kirajzolása előtt és a mentéskor/töltéskor kicsit várni kell... De szerintem belefér.
A program tehát megjegyzi kiinduláskor a házak magasságát, és a repülő koordinátáit, amikor bombát dobtunk, meg azt, hogy a bomba mennyit vitt le a házból becsapódáskor. A házak színét is eltárolja, de a bias-t nem. A háztetők fajtáit sem jegyzi meg, visszajátszáskor másmilyen háztető kerülhet az összes ház tetejére. Mindezek alapján visszajátssza a szintet, és el is tudja menteni, vissza is tudja tölteni ezeket az adatokat és így újra vissza lehet nézni a játékunkat.
A menü bővült egy kicsit:
Az induláskor generált kódot a menüben legjobb eredmények alá jobbra kiírja a gép, ehhez fogja még a szint számát hozzáírni és ezen a néven fogja menteni a szintek végén a játékot.
Ha a tűzgombbal indítjuk a játékot, akkor normál játék jön, minden szint végén REPLAY van, amit a gép el is ment.
Ha joy fel-t nyomunk, akkor a program betölt egy korábban elmentett játékot és azt nézhetjük vissza, és ha a pálya teljesítése sikeres volt, mehetünk a következő pályára tovább. (Fájlnévnek "" van megadva, emulátoron ha file: konfig van, akkor a set working directory-nél megadott mappából kiválaszthatjuk, melyik játékmenetet tölthetjük be.)
Ha joy le-vel indítjuk a játékot, akkor egyáltalán nincs replay játék közben. (Viszont a kirajzolás ugyanolyan lassú akkor is.)
Most már a pályák végén kiírja azt is, hány találatot kaptak az adott pályán a házak összesen. Elvileg 200-ig számolja, több nem fér bele jelenleg. Kb. a 7. szinten is olyan max. 50 találat volt.
Töltés-mentés közben a megszakítások ki vannak kapcsolva (a gyorsítás miatt), így ha a fájlnévvel vagy az eszközzel valami gond lenne (pl. igazi EP-n), akkor a billentyűzet nem fog reagálni, csak a reset.
A mellékelt zzzip fájlban van néhány játékmenet, amiket be lehet tölteni és meg lehet nézni.