Akkor mégis csak azt kéne, hogy az első szinteken a bomba teljesen levigye a házakat? De az már túlzás, és akkor nem láthatjuk a szép romos ház karakterét sem.
Vagy még pl. olyat lehetne, hogy ha egy tömb bal oldalát találjuk el, akkor teljesen leviszi, ha jobb oldalát, akkor nem (mindig) teljesen.
És nem is kell akkor (sokkal) alacsonyabbaknak lenni az első szinteken a házaknak, mint az eredeti demokazettás változatban.
Azon gondolkodtam még, kell-e a program elejére az a szöveg, és a ping-ping.
Talán kéne egy betöltő, ahol választani lehet, hogy a logikai-memóriajáték verzióval akarunk-e játszani, vagy a sima bomberrel, oda mehetne a szöveg.
Új verzióba:
1. Az első pályákon többet pusztítson a bomba. Tömb bal oldalát eltalálva teljesen levigye (1-2. szint)
2. Véletlenszerű legyen a repcsi és bomba alakja az első pályán. Utána a nappali és éjjeli küldetéseknél, két pályánként váltakozzon.
3. A maximalizmus jegyében: az éjjeli házakon nem világít mindegyik ablak mindig, csak az egyik oldala egy szintnek.