Csak kb. pont dupla ennyi bombát kellene tudni szórni, nem ennyit.
Szóval egyszerre két bomba is lehessen a levegőben? Zzzippel meg lehetne csinálni. Viszont akkor mindig csak 1-2 emeletet kellene levennie a házból a bombának. Valamit valamiért.
Aztán biztos jönnek a crackerek és elintézik, hogy a bomba mindig teljesen ledöntse a házat.
Közben itt az újabb verzió. Játszhatóság szempontjából nem változott semmi. A hang most már úgy néz ki, rendben van, és véletlenszerűen teleszórja a házak tövét gépkocsikkal, teherautókkal, buszokkal és biciklikkel. Ide valószínű valami más paletta kéne, én csak belőttem valamit. Aki jobban ért a grafikához (Endi?), kicsit összepofozhatná a színeket.
Ez nagyjából a végleges verzió részemről, a színezés finomítása még vár valakire.
Más kérdés, legyenek-e egyre nehezedő szintek egyre magasabb házakkal, pontszám és (lehetőleg kimenthető) toplista.
Ha bezzzippeljük az egészet, még sok apróság beleférne a programba, pl. háttér, amit a repcsi nem töröl le.
Furán oldottak meg pár dolgot eredetileg a programozók. A házak kirajzolásánál pl. a karakterek kódjaival hivatkoznak a ház karaktereire, ahelyett, hogy idézőjelbe írták volna be a két karaktert. Ezt átírtam, és valamivel gyorsabban is rajzolja ki a házakat. Az is fura, hogy a set character után miért 32 alatti számokkal hivatkoznak azokra a karakterekre, melyekre 100 felettivel is lehet. Így macerás visszanézni, melyik karakterre gondoltak, mert pl. a print chr$(0) nem adja meg a karaktert.