Igen, ez érthető.
Ahogy a próbálkozásaim közben kivettem, egymás mellett lévő 4 bias csoport tartozik egybe. Ezekből a legkisebb sorszámú a legsötétebb, a következő sorszámú ennek kicsit élénkebb változata. A következő sorszámú kb. normál, az ezt követő pedig ennek élénkebb változata. Tehát pl. a 0 a legsötétebb, a 8 ennél valamivel élénkebb, de még mindig sötétes. A 16 egy se nem sötét, se nem világos arany középút, a 24 pedig a 16-osnak egy élénkebb változata. És így tovább.
De ezt már biztos mindenki tudta, csak nekem volt most korszakalkotó felfedezésem.
Az éjszakai repüléshez a 4-es csoportok legalsó tagja lehet alkalmas főleg (pont amiket Geco írt, 0, 32, 64...), esetleg még a következő 2 csoport közül valamelyik, a nappali repüléshez pedig a 4-es csoport felső 2 tagja, ezek szebb, élénkebb színek.
Viszont attól is függ, min játszik az ember. Emulátoron minden szín látszik, még az is, ami a háttér színétől csak kicsit különbözik, de tévén, igazi gépen már ez talán probléma lenne.
Szerintem a kék hátteres házakhoz a 4-es csoport legfelső tagja mutat a legszebben, ott a legélénkebbek a színek. A 4-es csoport 3. tagja sem rossz, de ott kevésbé élénkek a színek. Sőt, néhány 4-es csoport második tagja is egész jó a kék háttérhez. Ez már nagyon ízlés kérdése. Milyen biasok legyenek? Csak a legélénkebbek a kék háttérhez, vagy legyenek kevésbé élénkek is?
Na mindegy, összeválogatom, amik a legjobbak szerintem, és azok közül fog a gép minden pályánál választani egyet véletlenszerűen. Fekete háttérhez más biasok közül fog választani. De egy átlag játékosnak úgyse tűnne fel, hogy mindig mások a színek.