Érdekességek, bugok a demokazettán lévő Bomber játékkal kapcsolatban:
- Nincs az elején RANDOMIZE, így mindig ugyanúgy rajzolja ki a házakat.
- 0-ás képernyőn fut, 102-es képernyőn gyorsabb lehetett volna, bár a sebesség így is megfelelő.
- Ha sok bombát dobálunk le egymás után úgy, hogy nem talál, akkor megtelik a hangbuffer és hosszú másodpercekre megáll a játék. Ez a legalsó sorokban próbálható ki, amikor már nincs több ház. Ha egy bomba leér teljesen, a zuhanás hangjának el kéne hallgatnia, de nem hallgat el.
- "Játszható" EXT 1 botkormánnyal is.
- A KEY CLICK-et nem kapcsolja ki az elején a program. Ez akkor rossz, ha nem sorban töltjük be a programokat a demokazettáról, hanem önmagában csak ezt.
- Ha egy közvetlenül alattunk lévő házra ejtünk bombát, a ház leomlása közben a repülő eleje eltűnik hosszabb időre is.
- Ha hosszabb ideig omlik egy ház, a repülő hangja elhallgat.
- Simán meg lehetett volna csinálni, hogy két szín legyen a képernyőn.
És, a másik topikban felvetődött, hogy akár attribútum képernyőre is meg lehetne csinálni, így jó sok szín lehetne.
Meg lehetne csinálni akár a CHR&BOMB kibővített változatát, ahol az átdefiniált karaktereket el is lehetne menteni, és a Bomber is színes lenne.