Azon gondolkoztam, hogy basic-ből megoldható lenne-e egy Armageddon jellegű játék, akár Zzzippel felgyorsítva.
A "kurzor" csúnyán letörölne mindent, ami az útjába kerül. Vagy eleve is úgy kéne megcsinálni, hogy ne vonalat húzzanak a torpedók maguk után, hanem csak az aktuális pozíciójuk látszódna. Esetleg lehetne két vonalból álló torpedó a pont helyett, de sok torpedó esetén nagyon lelassítaná a programot. Vagy a Zzzipnek az nem számít? Ha pedig ki akarna menni a képből, akkor visszapattanna.
Ha ettől eltekintünk, talán a lövést lenne macerás megcsinálni. A legjobb lenne, ha minden megállna a lövés idejére, de úgy meg túl könnyű lenne.
Vagy a lövés helyének koordinátáit kéne megadni gépeléssel, miközben a torpedók jönnének, és ha +/- 50 pixelponton belül lenne a torpedó, akkor siker.