Nincs. Az emuba azt csináltam, hogy az I alapból a ROM-ba mutat értelmetlen helyre (tehát nem az FF-ekre), és ha megváltozik, akkor azt IM2-re áttérésnek veszi. Nem tökéletes módszer, de nagy rakás játék működövé vált így.
A TAP-ok betöltése miatt kérdeztem, mert van olyan program, ami beállítja az IM2-t, és elkezd tölteni, na nálam ez egy hatalmas fagyi lett
, most le van tiltva az összes megszakítás a TAP egy-egy részének töltése végéig, ezt akartam valahogy elkerülni.
Az 0500h-0600h-ig tartó címre, és az emu állítja is az IM2-t, vagy hagyod a programokra ezt a feladatot? Fél órája néztem pár percet az emut, láttam, hogy az előbb említett tartományban van egy ugrótábla, de van benne kód is, hogy oldottad meg, hogy a kódba ne ugorjon véletlenül? A port hívások is NMI-ből mennek nem? Az NMI-ből a portkezelő, és attributum konvertáló rutinra való ugrás egy plusz JP-n keresztül történik, annak is van valami funkciója?
Én azt csináltam, hogy az LD I,A-kat cseréltem le, és az ugrótáblát minden esetben 3bh-val töltöm fel, és a 3b3bh-n lévő im2-es megszakításrutin végére teszem az ugrótábla eredeti értékét, ha az nem 0ffh, mert ha az, akkor vagy 0fff4h , vagy 0aff3h kerül a végére, ha I értéke 0ffh, vagy kisebb, mint 3fh, akkor a 3e00h-3f00h-ra kerül a tábla, ezért veszti el pár játék a karakterkészletét, ilyen a Heartland is.
Vannak a trükkös programok, amik váltogatják az ugrótáblákat, de nem generálnak semmit, arra az esetre tároltam el az ugrótáblákhoz használt előző értékeket, ezzel megjavult a Wec Le Mans (az SNA verzióm sajnos egyből a megszakításban kezd, ezért oda ugrik , ahová nem kéne, de műxik, csak az elején van egy kis érdekesség), és az Operation Wolf.