Olyanban gondolkodok, hogy a csillagmozgatásom is teljesen letárolt lesz (amint próbalok bármit számolni, vagy sebessegtáblazatot használni, rögtön duplázódik az ideje), es a letárolt mozgásból pedig pop -al akarok olvasni, ezért a csillagmozgas kirajzolo kodot betennem chunk -okban a 4KHz hangmegszakításba (mert a főprogramban a megszak miatt nem hasznalhatok SP -t) oly módon, hogy mikor lement az az X darab hangmegszak, amelyek a hang mellett a csillagokat is rajzolják, akkor az utolsó átváltja a hangmegszakot a korábban már tárgyalt síma és gyors hangmegszakra, és a csillagrajzolós verziót majd csak a video megszak figyelés után váltja vissza a főprogram.
Így azt akarom elérni, hogy mikor a csillagos verzió fut, az olyan legyen, mintha az főprogramban futna, csak a főprogramnak olyankor egyáltalán nem lesz ideje futni, hanem a hangmegszak töltse ki az összes időt, aztán meg mikor a sima hangmegszak van, akkor az maximális sebességgel pörögjön, és így a főprogram is.
Na most az lenne a kérdés, hogy van -e erre elvben lehetőség ?
Tehát feltételezve, hogy a csillagrajzolás kód szinte semilyen feltételes utasítást nem fog végrehajtani, tehát nagyjából konstans ideje lesz, mondjuk elvben mintha csak NOP -okat tartalmazna,
akkor lehet -e ezt olyan jól kiidőzíteni, hogy kihasználja a 4KHz megszak teljes idejét, majd visszamenjen a főprogramba, gyakorlatilag csak azért, hogy újra hívódhasson a megszakítás ?
Tehát a kérdés csak valami olyasmi, hogy van -e a "megszakítás ütemezőjének" az EP harverében valami olyan pontatlansága, ami miatt nem tudom teljesen kitölteni az 1/4KHz időt, és valami "nagyobb" idő ráhagyással kell majd dolgozzak, hogy véletlen ki ne csússzak a megszak időből (nem akarok kimaradt hangot), és az X darab megszakítás ezért egy komolyabb overhead -et tesz majd a csillagmozgatásom kódjára ahhoz képest, mintha a főprogramban futna ?