Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Firebow (Read 5963 times)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re:Firebow
« Reply #45 on: 2016.August.28. 17:45:57 »
amúgy ami sokat adott volna szerintem a grafikához, ha a háttérszín nem fekete, hanem az is pályánként változik.
TVC-n is lehet a palettát állítani, mint EP-n? Be lehet a fekete helyére tenni másik színt úgy, hogy a többi szín is megmaradjon?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7081
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re:Firebow
« Reply #46 on: 2016.August.28. 20:43:21 »
TVC-n is lehet a palettát állítani, mint EP-n? Be lehet a fekete helyére tenni másik színt úgy, hogy a többi szín is megmaradjon?
Siman, a paletta 0. elemeert felelos paletta regiszterrel , ott csak annyi a limit, hogy 15 szinbol lehet valasztan, es ugye csak a soteteket lehet hatternek betenni

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Firebow
« Reply #47 on: 2016.August.28. 22:35:03 »
Siman, a paletta 0. elemeert felelos paletta regiszterrel , ott csak annyi a limit, hogy 15 szinbol lehet valasztan, es ugye csak a soteteket lehet hatternek betenni

mondjuk én extrásítanám a helyedben.
a 0. szín is változzon, és a többi színen is legyen raszter színezés (0-áson ne, az zavaró lenne).
mindjárt ep-sebb lenne
meg játék közbeni zene valahonnan. (hangokat tudom sok meló lenne)
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7081
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re:Firebow
« Reply #48 on: 2016.August.29. 08:45:23 »
mondjuk én extrásítanám a helyedben.
a 0. szín is változzon, és a többi színen is legyen raszter színezés (0-áson ne, az zavaró lenne).
mindjárt ep-sebb lenne
meg játék közbeni zene valahonnan. (hangokat tudom sok meló lenne)
Ezen a raszter színen gondolkoztam én is, úgy gondoltam, hogy a játéktéren nem lenne jó, hacsak nem egy fentről lefelé világosodó átmenet mondjuk a játéktér felső harmadában, a kijelzőre szerettem volna ráhúzni egyet, de a villogás miatt ez 2x192 byte lenne.

Offline endi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7298
  • Country: hu
  • grafikus, játékfejlesztõ, programozás, scifi, tudományok, vallás
    • Honlapom
Re:Firebow
« Reply #49 on: 2016.August.29. 09:33:39 »
én gyenge szín változásokra gondolok amik olyan 16 pixelsoronként ismétlődnek "raszter bar" jellegűen.
lehet random is, de a lényeg persze hogy az 1,2,3-as színek fényerőssége megfelelő legyen.
amúgy ilyesmit általánosan be lehetne vezetni specy programokra is, persze ott úgy, hogy ami piros az a piros színárnyalatait kapja.
na persze 256 szín kevés, ezért óvatosan kell ezzel bánni.
na persze a specy programokon már eleve az is segítene ha nem azt a rideg specy palettát kapnák...
Vigyázat! Szektás vagyok! :)

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7081
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re:Firebow
« Reply #50 on: 2016.August.29. 09:58:39 »
én gyenge szín változásokra gondolok amik olyan 16 pixelsoronként ismétlődnek "raszter bar" jellegűen.
lehet random is, de a lényeg persze hogy az 1,2,3-as színek fényerőssége megfelelő legyen.
amúgy ilyesmit általánosan be lehetne vezetni specy programokra is, persze ott úgy, hogy ami piros az a piros színárnyalatait kapja.
na persze 256 szín kevés, ezért óvatosan kell ezzel bánni.
na persze a specy programokon már eleve az is segítene ha nem azt a rideg specy palettát kapnák...
Az IK+-nál nem ezt, hanem az egy karakter raszterezését, és annak ismétlődését használtam, az is egész jó.

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re:Firebow
« Reply #51 on: 2016.August.30. 17:44:19 »
A játék közbeni zene tényleg jó lenne!
Esetleg "utántöltősre" meg lehetne csinálni a játékot, a 64 szintet szétszedni két 32 pályás játékra, így több hely maradna a hangeffekteknek.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline geco

  • EP addict
  • *
  • Posts: 7081
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
Re:Firebow
« Reply #52 on: 2016.August.30. 21:08:29 »
A játék közbeni zene tényleg jó lenne!
Esetleg "utántöltősre" meg lehetne csinálni a játékot, a 64 szintet szétszedni két 32 pályás játékra, így több hely maradna a hangeffekteknek.
64 Kb-ba ugyse fog beferni a program, 128 Kb-ba meg zenevel egyutt is elfer, az LPT szegmensen van meg 11 kb szabad, plusz egy szegmens

Offline Povi

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2296
  • Country: hu
    • http://povi.fw.hu
Re: Firebow
« Reply #53 on: 2022.May.18. 14:32:03 »
Ezt a játékot a kollégám írta, állítólag készült Enterprise változat is, csak azt már nem adták ki valamiért.
Kopácsy lógott neki egy csomó pénzzel, helyette megkapta a régi Ladáját, így lett neki az az első autója.

*** Speicherplatz zu klein

Offline gflorez

  • EP addict
  • *
  • Posts: 3607
  • Country: es
    • Támogató Támogató
Re: Firebow
« Reply #54 on: 2022.May.18. 15:10:05 »
Vicces!

Funny!

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 9898
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Firebow
« Reply #55 on: 2022.May.18. 19:47:21 »
állítólag készült Enterprise változat is
A kollégádnak ez nincs már meg sehol?
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos