Enterprise Forever
:HUN => Konvertálás => Spectrum-ról => Topic started by: Povi on 2021.January.28. 13:42:42
-
én ezt most késznek nyilvánítom, fogadjátok szeretettel:
YANGA+
Speccire pont egy hete publikálták: https://zxart.ee/eng/software/game/puzzle/yanga1/
A 2019-es Yandex játékprogramozási versenyre beküldött Yanga zenével, extra pályákkal, és angol felirattal kibővített változata:
https://zxart.ee/eng/software/game/puzzle/yanga/
Az eredeti futott az SPEMU-ban is, az új már kiakadt rajta.
-
Jópofának tűnik, bár nem teljesen tudom mi a lényege, a 2- pályára sikerüllt átjutnom :D
Érdekes a paletta, nem rossz, szerintem félreértetted a 18h-mat :D , az a bias port érték :D , de talán jobban is illik a játékhoz a 03h-s bias
-
Jópofának tűnik, bár nem teljesen tudom mi a lényege, a 2- pályára sikerüllt átjutnom :D
Érdekes a paletta, nem rossz, szerintem félreértetted a 18h-mat :D , az a bias port érték :D , de talán jobban is illik a játékhoz a 03h-s bias
na nem baj, szerintem jó lett ezekkel a pasztell színekkel :-D
nade a lényeg: a 3 egyforma színűt kell egymás mellé tenni I vagy L alakban, de úgy, hogy csak akkor érintkezhetnek, amikor a harmadikat betolod a helyére.
-
Azt észrevettem, hogy 2-nél elhalálozás következik, 3-nál meg eltűnteti az olyan elemetet :D
-
Érdekes a paletta, nem rossz, szerintem félreértetted a 18h-mat :D , az a bias port érték :D , de talán jobban is illik a játékhoz a 03h-s bias
Akkor azért volt kicsit furcsa a betöltőkép! :-)
lehet, h addig maradna 18h bias, de játék közben meg a 03h.
-
Akkor azért volt kicsit furcsa a betöltőkép! :-)
lehet, h addig maradna 18h bias, de játék közben meg a 03h.
Szerintem a betöltő se volt rossz 3-assal
-
Szerintem a betöltő se volt rossz 3-assal
Nem olyan finom az átmenet a sima kék és a bright kék között, de most megnéztem, és már jobban tetszik a 3-assal! :-) A másik túl rideg. Anno valaki csinált C64 szerű palettát speccire. Kíváncsi lennék, azzal hogy nézne ki, mert a játéknak kifejezetten jót tett a félreértett bias.
-
Zseni vagy Povi! :bow: Teljesen rákattantam! Imádom ezeket. :smt041
Nem tudna valaki ebből romot csinálni nekem? Please... :smt100
-
Imádom ezeket. :smt041
Én is! Nem véletlenül csak puzzle játékokat írtam át eddig! :-D
Nagy tervem, hogy majd igazi EP-n játszom végig! Persze a Colorisic-kal is ez volt a tervem, és azóta se sikerült megvalósítani!:-)
Persze az átírás alatt azért végignéztem az összes pályát, meg a befejezést, hogy nincs-e attribútum hiba ;-)
-
Quick video: https://youtu.be/-Qjs9SSr2io
Thanks for the conversion!
Maybe better menu controls change to internal joystick (not QAOP)?
-
Quick video: https://youtu.be/-Qjs9SSr2io
Maybe better menu controls change to internal joystick (not QAOP)?
Thanks the video!
The menu and the joy selector is not the most logical, but I didn't want to change it. In the original game, if you choose joystick, it redefines the control, as you see also in the video, that internal joy changes "(OPQA)" text to "(5876)" in the first line. So you must redefine the keys, if you would like to use QAOP again.
-
Nagy tervem, hogy majd igazi EP-n játszom végig!
Én azzal játszom és már a 23. pályán vagyok. (neeem, nem csalással! :cool: )
Szerinted lehet ebből romot csinálni?
-
István féle ROM készítővel bármiből lehet.
-
István féle ROM készítővel bármiből lehet.
Akkor egy guru csinálhatna nekem...légyszi,légyszi,légyszi! :cry:
-
Akkor egy guru csinálhatna nekem...légyszi,légyszi,légyszi! :cry:
Tessék:
-
Tessék:
Jó tett helyébe jót várj...készülnek a kábeleid... :smt023 :bow:
-
HeHe...bekerült ő is a gyűjteménybe...
[attach=1]
-
HeHe...bekerült ő is a gyűjteménybe...
Yesodnak csak egy node-ja van? De látom, az örökéletesnél már van neki több is. (Csak vicceltem.)
-
Yesodnak csak egy node-ja van?
Pedig van neki Arc (http://www.ep128.hu/Games/Arc_of_Yesod.htm)-ja is! :-)
-
Yesodnak csak egy node-ja van?
Ej, Tamás! Mindig csak az a szőrszálhasogatás... :ds_icon_cheesygrin: