István, geco! Egy aktuális, legfejlettebb AY emulációs rutint tudnátok adni?
Azt értem, hogy megméri, hogy 4 vagy 6 Mhz-es beállítás kell-e a Dave-nek :-) de pontosan hogyan is?
És jól gondolom, hogy ezt az AYRESET rutint így csak a program elején kell hívni, menet közben amikor a játék resetelgeti az AY-t (konkrét esetben úgy tûnik minden hangeffektnél), akkor oda praktikusabb egy csak a regisztertörléseket alkalmazó egyszerûbb verziót rakni?
Az 1 kHz-es megszakításokat számolja két video megszakítás (az .l2 két hívása) között. Ez 20 4 MHz-es gépen, és 30 6 MHz esetén, mivel turbós gépen az 1 kHz-es megszakítás is gyorsul.Ehhez kell engedélyezni ezeket a megszakításokat, vagy a B4 olvasásával mindenképpen látszik?
Ha az eredeti kódban is csak az AY regiszterek nullázása található, akkor természetesen az átiratba is az kerülhet a regiszter írás emuláció hívásával.Az eredetiben ez van:
Amit nem értek, hogy a 7-es regisztert minek még egyszer nullázni.
Mi készül a mûhelyben, ha nem titok? Egy korábban megkezdett dolog, vagy új? :)A korábban megkezdett még csipkerózsika álomban van :oops: De majd abba is bele kell rakni az új rutint :-)
A korábban megkezdett még csipkerózsika álomban van :oops: De majd abba is bele kell rakni az új rutint :-)Nálam is nagyon sok elfekvő dolog van :oops:, és mostanában nem is nagyon volt időm foglalkozni bármelyikkel is. :oops:
Most Lacika kért egy Coorsore féle átírat javítását, amit egyszerûbb volt újra átírni :-):lol: Van ez így :)
Code: ZiLOG Z80 Assembler
ld a, 25 cp l ld a, 01h rla rla out (0bfh), a ; Z80 <= 5 MHz: 04h, > 5 MHz: 06h
Vajon mit rontok el, hogy nincs AY lövéshang? :oops:
Megszakításkezelõ rutint nem tartalmaz, de az csak a burkológörbe emuláció használatához kell.Akkor ezek szerint kéne ez is :oops:
Akkor ezek szerint kéne ez is :oops:
A végén van egy kikommentelt IF IRQ rész is
Pontosan hol ? :oops:767-774 sorok az ide feltett ay.s-ben.
767-774 sorok az ide feltett ay.s-ben.
ENV_SRATE_DIV-et 20-ra állítva.Így gond lesz itt:
MIN_ENV_FREQVAL equ 24 * ENV_SRATE_DIV
Eredetileg én csak azt kértem, hogy nézzük meg, a "néma" átiratba be lehet-e rakni a hangot... :oops:128-as hanggal csak jobb :ds_icon_cheesygrin:
128-as hanggal csak jobb :ds_icon_cheesygrin:
És jól gondolom, hogy ezt az AYRESET rutint így csak a program elején kell hívni, menet közben amikor a játék resetelgeti az AY-t (konkrét esetben úgy tûnik minden hangeffektnél), akkor oda praktikusabb egy csak a regisztertörléseket alkalmazó egyszerûbb verziót rakni?
Ezt ilyenformában meg bármely progiba lehet berakni a fix out (191) helyett?
NewZealandStory_Beta.zip (87.22 KB - letöltve 252346 .)Eddig jónak tûnik! Bár nem sokáig jutottam vele, igaz, csak egy percig próbálkoztam.
Eddig jónak tûnik! Bár nem sokáig jutottam vele, igaz, csak egy percig próbálkoztam.
A LEVEL 1-4-en, amikor a fõszörny jönne lefagyott nekem.Tartottam tõle :oops:
Egyéb kérdés: EP64 kompatibilitás maradjon, vagy olyan brutál lassú, hogy minek? :-)
Olyan brutál lassú, hogy teljesen felesleges.Én is így gondolom :-)
Így akkor a fájlban turkálós utántöltést ki lehet dobni, 128-ason mehet RAM-ból minden.