Enterprise Forever
:HUN => Konvertálás => Spectrum-ról => Topic started by: geco on 2014.May.01. 14:13:53
-
Egy kis tesztelnivaló, én attributum hibával nem találkoztam, igaz csak a gépeket engedtem össze, úgy rendben volt minden.
-
Egy kis tesztelnivaló, én attributum hibával nem találkoztam, igaz csak a gépeket engedtem össze, úgy rendben volt minden.
EXAMINE BOARD után a sprite-ok kint maradnak a menüképernyőn is.
-
Ez a program X-aktás...
Nem működnek a támadó varázslatok. Ha a MAGIC BOLT-ot, vagy a LIGHTNING-et választod, nem lehet ezeket használni. Pedig a vámpíron működnie kellene.
-
Ez a program X-aktás...
Nem működnek a támadó varázslatok. Ha a MAGIC BOLT-ot, vagy a LIGHTNING-et választod, nem lehet ezeket használni. Pedig a vámpíron működnie kellene.
Ha jól emlékszem az én próbálkozásommal is ilyen bajok voltak :oops:
-
Ha jól emlékszem az én próbálkozásommal is ilyen bajok voltak :oops:
Ez a hiba benne van a legrégebbiben (SPACE CHAOS), és Zozo próbálkozásában is.
Zozoéban a lövöldözős szörnyekkel is volt hasonló gond, ott elakadt a lövés a semmiben.
-
Nincs külön S-jelű kurzor. Sima kocka-kurzor jelenik meg helyette. (akkor jelenik meg, amikor teremtményt kell lerakni). Lehet, hogy a támadó varázslatoknak pont ez a baja? Azokat is akkor lehet lerakni, amikor ilyen kurzort kapnánk.
-
Végre kaptam kentaurt. A lövés itt jónak tűnik elsőre!
-
Végre kaptam kentaurt. A lövés itt jónak tűnik elsőre!
Nem, itt is előjön a hiba...
Tippem szerint a pálya attributumat nézi, van-e akadály. A korábban varázslattal megsemmisített teremtmények helyén azonban valami gond lehet a helyükön maradt attributummal. A játék elején még tudott lövöldözni a kentaur, amikor a varázsló körül már kipusztítottam pár teremtményt, nem működik.
Itt a snapshot-ban látszik egy másik hiba is: ha közvetlenül a kentaur mellé lövünk (azt engedi), ott marad a robbanás.
-
Nincs külön S-jelű kurzor. Sima kocka-kurzor jelenik meg helyette. (akkor jelenik meg, amikor teremtményt kell lerakni). Lehet, hogy a támadó varázslatoknak pont ez a baja? Azokat is akkor lehet lerakni, amikor ilyen kurzort kapnánk.
A kurzor lehet azért is, mert a kurzorkirakó rutin a speccy print rutinját használta, én azt szanáltam, és helyére betettem mást, lehet a kurzorkarakterek címét variálja, megnézem, pedig a gép-gép elleni harcban egész jónak tűnt minden :lol:
-
Nekem a lightning bolt out of range-t ír ki bármire, vagy ennek range függetlennek kéne lennie ? Bárhonnan bárhová nyomhatnám a képernyőn?
A lightninggal sikerült magam mellé egy zombit varázsolni :lol:
Legfőképp bármilyen varázslatot választok, zombi lesz belőle :D
-
A lightninggal sikerült magam mellé egy zombit varázsolni :lol:
Legfőképp bármilyen varázslatot választok, zombi lesz belőle :D
Még szerencse, hogy a valóságban ez nem működik, csak a játékban, különben jól megnézhetnénk magunkat. :D
-
Még szerencse, hogy a valóságban ez nem működik, csak a játékban, különben jól megnézhetnénk magunkat. :D
:ds_icon_cheesygrin: , szerencsére varázsolni se tudok :D
-
Úgy tűnik, hogy a kentaur lövésének a kurzor tesz be, lövéskor csekkolja a program a 0. bitet a pixel memóriában, és ellenőrzés közben, kb a felénél, az 546dh címre 3fh kerül, ami a kurzor teteje, de néha kijön a lépés úgy, hogy a kurzor nem kerül oda, és a lövés sikerül.
Megszakítás probléma, nem attributum lesz, egyrészt a csíkok folyamatos mozgása miatt töröltem a megszakítás tiltásokat, másrészt speccyn a megszakítás végrehajtása egy picit másképp műxik, mint EP-n, még az is lehet, ha ez a probléma megoldódik ,akkor az összes többi is. Kipróbálom.
-
Történt-e valami változás? Át lett alakítva a megszakítás, csak akkor ugrik a speccy megszakítási rutinra, ha egy EI érkezett, viszont a megszakítás EP-s része mindig lefut, DI esetén is. (DI EI az eredeti programban)
-
Nekem a lightning bolt out of range-t ír ki bármire, vagy ennek range függetlennek kéne lennie ? Bárhonnan bárhová nyomhatnám a képernyőn?
A lightninggal sikerült magam mellé egy zombit varázsolni :lol:
Legfőképp bármilyen varázslatot választok, zombi lesz belőle :D
A támadó varázslatoknak is van hatótávolsága (lőtávolsága). A varázslat infora kiírja, melyiknek mennyi. A LIGHTNING varázslatnak konkrétan 4 egység.
-
A LIGHTNING már működik!
-
A lövés is jónak néz ki, bár kentaurt még nem kaptam.
S és F (flight) jelzésű kurzor esélytelen?
-
A varázsló felrobbanásánál az alapszín és az eredményhelző tábla háttérszíne úgy emlékszem atributum hiba.
-
A varázsló felrobbanásánál az alapszín és az eredményhelző tábla háttérszíne úgy emlékszem atributum hiba.
Hívhatjuk így is :D, átesett átalakításon, az eredeti program úgy csinálta, hogy 40h-t adott (bright-tá alakította) az előtte összeadogatott értékhez, én azt a 40h-t lecseréltem 08h-ra (csak a tinta szín változik, de most jutott eszembe, hogy +8-cal a sötét színek felé toltam az átalakítást, de így is bekerülnek a világos színek.
A lövés is jónak néz ki, bár kentaurt még nem kaptam.
S és F (flight) jelzésű kurzor esélytelen?
Szerintem nem, megnézem azt is, kíváncsi voltam, mi mindent old meg a megszakításkezelés átalakítása :)
Mikor kéne a kurzornak S-re, vagy F-re váltania?
-
Mikor kéne a kurzornak S-re, vagy F-re váltania?
F-betős kurzorral választjuk ki, hova repüljön a már kiválasztott egység (csak repülő lényeknél).
S-betűs kurzorral választjuk ki, hova "rakjuk le" a varázslatot.
-
Működik a lövöldözés!
-
Működik a lövöldözés!
Szuper, közben az attributumok javítva, a varázslónál benéztem, egy töltő utasítást ügyesen lecseréltem egy összeadóra :D , a végén meg átkonvertáltam a kezdőszínt, így nem 1-7-ig pörgött az attributum, hanem 0ch-0ffh, és 00h-07h- ig. :D
-
Elméletileg javítva minden (attributum a végén, varázsló halálánál, és a kurzorok)
-
Azt már csak halkan írom, hogy ennek van nem hivatalos második része, amiben csak a varázslatok vannak átnevezve, az egységek átrajzolva... :oops:
-
Azt már csak halkan írom, hogy ennek van nem hivatalos második része, amiben csak a varázslatok vannak átnevezve, az egységek átrajzolva... :oops:
Erre gondoltál?
http://www.ep128.hu/Games/Chaos2.htm
Mert láttam ezt is, ami még jobbnak is tűnik, és nincs is még konvertálva:
http://ep128.hu/Games/Lords_of_Chaos.htm
-
Erre gondoltál?
http://www.ep128.hu/Games/Chaos2.htm
Mert láttam ezt is, ami még jobbnak is tűnik, és nincs is még konvertálva:
http://ep128.hu/Games/Lords_of_Chaos.htm
Mindkettővel szenvedtem anno az első résszel együtt :oops: csak aztán ugyanazok a galibák lettek.
-
Mindkettővel szenvedtem anno az első résszel együtt :oops: csak aztán ugyanazok a galibák lettek.
Szuper, akkor lehet azoknál is az ep, és a speccy megszakításkezelése között lévő különbség okozza a galibát.
SpEmunál is volt pár program, ami emiatt nem működött, a Turbo Esprit átírásánál is találkoztam vele, szerencsére ott csak két helyen volt EI,DI :D , a Chaos tele volt velük :lol:
-
a Chaos tele volt velük :lol:
Ez a Chaos tiszta káosz. Arról nem beszélve, ki az az őrült, aki zombikat varázsol maga mellé, ha éppen nincsenek ott!
-
Ismét csak gratulálni tudok geconak az átiratért.
Nekem volt specin chaos 3, meg magyar nyelvű is.
Nyertem:
[attachthumb=1]
-
Erre gondoltál?
http://www.ep128.hu/Games/Chaos2.htm
Igen.
-
Mert láttam ezt is, ami még jobbnak is tűnik, és nincs is még konvertálva:
http://ep128.hu/Games/Lords_of_Chaos.htm
Ez is érdekes, bár szerintem kicsit túl van bonyolítva.
-
Elméletileg kész, úgy láttam, hogy a kódhoz nem is nyúltak, csak adatot változtattak, így csak egy helyen kellett változtatnom a Chaos átalakító részen.
Chaos 2 (http://enterpriseforever.com/letoltesek-downloads/egyeb-misc/?action=dlattach;attach=10552)
-
úgy láttam, hogy a kódhoz nem is nyúltak, csak adatot változtattak
Igen, ez nem hivatalos berhelés.
-
Igen, ez nem hivatalos berhelés.
Nekem jobban tetszik az eredeti, ebben egy picit szedett-vedettnek tűnnek a szprájtok.
-
Nekem jobban tetszik az eredeti, ebben egy picit szedett-vedettnek tűnnek a szprájtok.
Valóban. Viszont - mivel Ep-n csak Chaos 2 volt eredetileg (az is hibásan), rengeteget játszottunk vele pár haverommal. :ds_icon_cheesygrin:
-
Valóban. Viszont - mivel Ep-n csak Chaos 2 volt eredetileg (az is hibásan), rengeteget játszottunk vele pár haverommal. :ds_icon_cheesygrin:
Megértem :)