Castlevania corrected version, it was strange, all attribute bytes were converted regarding shopping, and key selection, except one, which was a patched byte (and it was responsible for parchment colour only), other bytes was wrongly converted (i used to calculate the new values by head
) In key selection that was the good value, just i did not keep in mind that all parchment became bright, because Castlevania reset bit 7 of attribute bytes for parchment background colour, and i converted the restore colour to dark cyan
I corrected another mistake what i inserted, i disabled the interrupt at beginning of key check, but enabled at end of key check, when key was not pressed, but if key was pressed, it was not reenabled.
Castlevania javított verzió, érdekes módon egy kivételével az összes attributum bájt konvertálva volt billentyű választás, és vásárláskor, csak rosszul
( fejben konvertáltam azokat) ez egy kimaradó bájtot a program patchelte, az volt felelős a pergament színéért. A billentyű választáskor jó értékre konvertáltam, csak azt felejtettem el, hogy az összes pergament szín sötétből világos lett, mert a program a pergament attributum bájtjának 7. bitjét nullázza, ezeket alapból világosra is konvertáltam emiatt.
Egy másik hiba is javítva lett, billentyű olvasáskor a rutin elején tiltottam a megszakítást, a rutin végén meg engedélyeztem, de oda csak akkor jut a program, ha nem volt gomb lenyomva, ha volt, akkor kilép belőle, és tiltott maradt a megszakítás, ez okozta a billentyűzet beállítás után a zene megnyúlását.