Welcome, Guest. Please login or register.


Author Topic: Arc of Yesod (Read 18782 times)

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2307
  • Country: hu
Re: Arc of Yesod
« Reply #30 on: 2015.January.06. 23:15:14 »
4 monolit szoba van és random változnak a kristályok is. Ha nem hiszed járj utána. :)
« Last Edit: 2015.January.06. 23:20:51 by nyuzga »

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 10108
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Arc of Yesod
« Reply #31 on: 2015.January.07. 14:08:05 »
4 monolit szoba van és random változnak a kristályok is. Ha nem hiszed járj utána. :)
Akkor viszont a térkép nem az igazi, mert az alapján azt lehetne gondolni, hogy abba az egyetlen szobába lehet csak bemenni a játék végén.
Kéne egy újabb térkép, már csak azért is, mert ilyen EP-s színes grafikával nincs még térkép. Poén lenne egy eljárást beépíteni a játékba, ami magától kirajzolja a térképet PNG formátumúra. Valahogy biztos meg lehetne csinálni. Gondolom, Lua scripttel is meg lehetne csinálni.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline nyuzga

  • EP addict
  • *
  • Posts: 2307
  • Country: hu
Re: Arc of Yesod
« Reply #32 on: 2015.January.07. 19:53:09 »
Akkor viszont a térkép nem az igazi, mert az alapján azt lehetne gondolni, hogy abba az egyetlen szobába lehet csak bemenni a játék végén.

Ha megnézted volna a 3. mentésemet az előző oldalon, akkor ez már világos lenne neked. :)

Offline szipucsu

  • Global Moderator
  • EP addict
  • *
  • Posts: 10108
  • Country: hu
    • Támogató Támogató
    • Webnyelv.hu - Tanuljunk nyelveket!
Re: Arc of Yesod
« Reply #33 on: 2015.January.07. 21:05:00 »
Ha megnézted volna a 3. mentésemet az előző oldalon, akkor ez már világos lenne neked. :)
Megnéztem mindegyik mentésed. Ettől független, hogy a térképen hogyan jelölik/nem jelölik a szobákat, ahol vége lesz a játéknak.
100 SOUND SOURCE 2,STYLE 128,PITCH 25.2,SYNC 1
110 SOUND PITCH 25,SYNC 1
120 ! Videos

Offline Zoldalma

  • EP fan
  • *
  • Posts: 186
  • Country: hu
Re:Arc of Yesod
« Reply #34 on: 2022.January.08. 16:45:37 »
Bár most megnéztem a Youtube-os Spectrum végigjátszást. Ott mintha tényleg kevesebb lenne az ellenség, de van, amikor igencsak nyomulnak a "zombik", egyszerre kettő is. De lehet, csak ő gyorsabban játszik, ezért nincs idejük annyira előjönni az ellenfeleknek.
Gondoltam a Nodes of Yesod után ezt is végigjátszom, az átírás nagyon jól néz ki, de sajnos játszhatóság szempontjából nem az igazi, a rendkívül gyakran megjelenő alchiem tolvajok miatt. Betöltöttem a Spectrum változatot az ep128emu ZX 128 módjába, talán mintha egy árnyalatnyival ott kevesebb lenne, de nem sokkal. ZX 48 módban is megnéztem volna, de az input választásnál nem jutok tovább, lehet, hogy ez csak az én hiányos ismereteim miatt van, az is idő volt, amíg a LOAD "" -t kitotóztam az ottani kiosztáson. Lehet, hogy ezért kellett a tízperces youtube végigjátszáshoz is rollback, mert abban azért nem ennyire gyakoriak.

Offline Zoldalma

  • EP fan
  • *
  • Posts: 186
  • Country: hu
Re: Arc of Yesod
« Reply #35 on: 2022.January.08. 17:11:15 »
User error... ha a 48k-s változattal próbálkozom, akkor megy is :) Abban tényleg kevesebb a lopós, viszont nem tudunk lőni a vakonddal (hasonlóan működik, mint a Nodes-ban), tehát a yt-os végigjátszás a 128k-s változat, és vszg. sok mentéssel készült. Kár, mert amúgy jó ötletek vannak a játékban (különféle ellenségek, köztük olyan is, ami megfordítja az irányítást), de így elég frusztráló.