Kimentettem Szipucsu "Hungry creature" c. játékának a zenéit is. Egész jó hangzásokat hoztál össze
Ami jó hangzásokra gondolsz, szerintem az lehet, amikor két csatorna között csak 0.1 a hangmagasságkülönbség, ezek szólnak egyszerre +gyûrûmodulációval össze vannak kötve (szintek közötti zene). Talán pl. az Athena játékban lehet hasonló.
Az elhalálozós zene, ha jól emlékszem, úgy tudja ilyen jól (?) utánozni a gitárhangot, hogy 7 félhang eltérés van két csatorna között (egy kvint, ahogy az elektromos gitároknál is jellemzõ), ez torzítva +gyûrûmodulációval összekötve. Érdekes módon összesen kb. 5 olyan érték (hang) van, amire ilyen hangot ad a Dave, a többire ugyanilyen beállításoknál mindenféle furcsa hang jön. Egyébként ha az 5 értéken kívül nem egész számokat adunk meg hangmagasságnak, akkor is sikerül hasonló hangok kicsikarni a gépbõl.
Amúgy ahogy tudom, a torzított gitárhang is elég közel áll a négyszögjelhez (vagy az is?), így elméletileg a Dave-vel nagyon jól lehetne ilyet utánozni torzítás nélkül is. (Négyszögjel könnyen áll elõ torzítás (túlvezérlés) következtében.) Lehet, próbálkozom vele kicsit.
Megjegyzés: a játék basicben íródott, Zzzippel lett lefordítva. A Zzzip nem kezeli a nem egész számokat, ezért a 0.1 hangmagasságkülönbséget is úgy tudtam megcsinálni, hogy a basic betöltõbe beletettem egy olyan ENVELOPE definíciót, mely 0.1-gyel eltéríti a hangmagasságot.